Nieuwe smileys

Janm

Active member
Hoi

Mijn idee was dat deze smileys worden toegevoegd/een deel ervan
emo.gif

coool.png
<== Manwijf
emo.png
<== Coma
rik.png
<== Bah
gaaf.png
<== Emo-Cool
lennard.png
<== Lennard
sjaak.png
<== Verdacht?
sjaak1.png
<== Verdacht
moslim.png
<== Moslim/jood
bozemoslim.png
<== Moslim/jood (boos)
emoroken.png
<== Rokende emo

Ik heb de oude smileys gewoon gecombineert maar er komen echt tegekke dingen uit
lennard.png

Janm

Active member
Shahiem (link):
Dan wil ik mijn smiley er ook tussen hebben. ;p

Dan moet je
lennard.png
(lennard) even lief aankijken
sjaak1.png

Oklawa

Member
Ik zeg doen als je die 2 moslim/jood smileys wegdoet, als het word gerbuikt word het gebruikt voor discriminatie.

Sebas

Active member
Ik zeg niet doen, zeker omdat als deze er in mogen dan mogen die van iemand anders er ook in. En zo kan je wel door gaan.

Alemaalte

New member
Oklawa (link):
Ik zeg doen als je die 2 moslim/jood smileys wegdoet, als het word gerbuikt word het gebruikt voor discriminatie.

Hoe weet jij dat nou? Het niveau hier daalt echt, eerst met dat er te veel noobs komen, dan dat er te veel gaat gediscrimineerd worden
nooo.gif

Ontopic:

Vind ze niet zo goed, kan je geen andere maken?

Oklawa

Member
Alemaalte (link):

Oklawa (link):

Hoe weet jij dat nou? Het niveau hier daalt echt, eerst met dat er te veel noobs komen, dan dat er te veel gaat gediscrimineerd worden
nooo.gif

Okke, noem jij maar iets waarvoor het ook gebruikt kan worden.

Alemaalte

New member
Oklawa (link):

Alemaalte (link):

Oklawa (link):

nooo.gif

Het zijn geen moslims/jood smileys, die pet staat er al tussen. Kijk eens uit je ogen.

Oklawa

Member
Alemaalte (link):

Oklawa (link):

Alemaalte (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Oklawa (link):

nooo.gif

Het zijn geen moslims/jood smileys, die pet staat er al tussen. Kijk eens uit je ogen.

het zijn van die hoedjes die moslims/joden dragen en de TS bedoelt ook dat dat moslims/joden smileys zijn.

Janm

Active member
Coma smiley, voor de grap net als
emo.gif

Bah smiley, als iets vies is.
Verdacht, als je verdacht doet
emo.gif

Etc

Bovenaan