Wanneer word er weer een nieuwe veiling georganiseerd? Is namelijk weer erg lang geleden.
Habbfreaky New member 6 sep 2009 #2 Wanneer word er weer een nieuwe veiling georganiseerd? Is namelijk weer erg lang geleden.
Rik Eindbaas Forumleiding 6 sep 2009 #3 Ik heb eigenlijk ook wel zin in een veiling, maar dit keer een domein
Marjolein Miss Marjolein 6 sep 2009 #6 de uitslag van de poll spreekt voor zich Maar ik denk dat Lennard en Ruben wachten omdat er nu "raad de daat" er is.
de uitslag van de poll spreekt voor zich Maar ik denk dat Lennard en Ruben wachten omdat er nu "raad de daat" er is.
Rik Eindbaas Forumleiding 6 sep 2009 #7 Ja inderdaad momenteel zijn er bezig: - Raad de daat(um) - Raad leden die in september bijkomen (Marjolein) - Scripterswedstrijd (Rik) Dus dat is eventjes wel genoeg voor deze maand lijkt me?
Ja inderdaad momenteel zijn er bezig: - Raad de daat(um) - Raad leden die in september bijkomen (Marjolein) - Scripterswedstrijd (Rik) Dus dat is eventjes wel genoeg voor deze maand lijkt me?
Alemaalte New member 12 sep 2009 #9 Rik: Ja inderdaad momenteel zijn er bezig: - Raad de daat(um) - Raad leden die in september bijkomen (Marjolein) - Scripterswedstrijd (Rik) Dus dat is eventjes wel genoeg voor deze maand lijkt me? En de bubble komt ook nog voor de veiling
Rik: Ja inderdaad momenteel zijn er bezig: - Raad de daat(um) - Raad leden die in september bijkomen (Marjolein) - Scripterswedstrijd (Rik) Dus dat is eventjes wel genoeg voor deze maand lijkt me? En de bubble komt ook nog voor de veiling
Habbfreaky New member 2 okt 2009 #10 Hallo iedereen, de wedstrijd van Marjolein is voorbij, en was erg leuk, en een groot suc6! Dus.... een veiling kan wel starten toch? -Pusht omhoog-
Hallo iedereen, de wedstrijd van Marjolein is voorbij, en was erg leuk, en een groot suc6! Dus.... een veiling kan wel starten toch? -Pusht omhoog-
Rik Eindbaas Forumleiding 2 okt 2009 #11 Mjah, ligt eraan, one2xs is ook al bijna jarig, maar ik denk dat een veiling opzich nog wel ertussen zou KUNNEN passen.
Mjah, ligt eraan, one2xs is ook al bijna jarig, maar ik denk dat een veiling opzich nog wel ertussen zou KUNNEN passen.
Ruben New member 2 okt 2009 #13 We hebben besloten nog even te wachten hiermee, omdat we ook al wat dingetjes plannen voor het 1 jarig bestaan
We hebben besloten nog even te wachten hiermee, omdat we ook al wat dingetjes plannen voor het 1 jarig bestaan
Rik Eindbaas Forumleiding 23 okt 2009 #16 @Above: Ruben: We hebben besloten nog even te wachten hiermee, omdat we ook al wat dingetjes plannen voor het 1 jarig bestaan Lijkt me dus niet
@Above: Ruben: We hebben besloten nog even te wachten hiermee, omdat we ook al wat dingetjes plannen voor het 1 jarig bestaan Lijkt me dus niet
Marjolein Miss Marjolein 23 okt 2009 #18 Mothh: Misschien is het een idee iedereen 2,50 punten te geven . als je wil dat one2xs failliet gaat dan is dat een uitstekend idee
Mothh: Misschien is het een idee iedereen 2,50 punten te geven . als je wil dat one2xs failliet gaat dan is dat een uitstekend idee
Tom Active member 24 okt 2009 #19 Oke, dan is het misschien een leuk idee voor ghed zoveel jarig bestaan .