Nieuwe versie..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilyasftw

New member
Hallo, one2xs!

Ik dacht aan een nieuwe versie.

Dus dat dit gebeurt
-Nieuwe layout
-Nieuwe Host/Domeinen ( komt denk niet! )
-Meer opties in het forum ( meer smileys, of een html code )
-Als je iemand laat bellen/smsen dat hij doorlinkt naar de site van jou. Handig voor Vip systemen!

En nog paar dingen..

Azdin

New member
Nieuwe layout: vind deze wel goed genoeg hoor (Maak 1 goede dan?)
Nieuwe host/domeinen: Wat bedoel je daarmee? Meer extenties? (zijn er al genoeg van)
Meer opties in het forum: Vind het prima zo.

Kortom: niet nodig vind ik.
smile.gif

Tgrm

New member
Ilyasftw (link):
Hallo, one2xs!

Ik dacht aan een nieuwe versie.

Dus dat dit gebeurt
-Nieuwe layout

En nog paar dingen..

Wat is het practisch nut hiervan? Alles wat jij zegt bestaat al... als je echt iets wil aanpassen zeg dan ook wat en waarom. Layout = prima, host/domeinen = prima, smileys zijn er genoeg en voor html bestaat nog altijd de bbcode heh -.-

Ilyasftw

New member
Maar als je bbcode in doet dan heb je alleen de code te zien,
Maar bijvoorbeeld je maakt forms, voor een voorbeeld daarom
wink.gif

Lennard

Active member
-Nieuwe layout
Volgens mij is de layout prima. Hij is duidelijk en overzichtelijk, en niet echt lelijk als ik het zelf zeg.
biggrin.gif

Daar is geen nieuwe versie voor nodig. Als je ideeën hebt voor nieuwe hosts of domeinnamen dan hoor ik het graag, maar "Nieuwe Host/Domeinen" is te summier en kunnen we niets mee.

Ook hiervoor geldt: als jij nieuwe smilies weet die leuk zijn en die wat toevoegen, dan zetten we ze erbij.
HTML codes lijkt me niet handig, meer dan wat we nu aan UBB codes hebben heb je niet nodig volgens mij.

-Als je iemand laat bellen/smsen dat hij doorlinkt naar de site van jou. Handig voor Vip systemen!
Dat kan al met de API.
smile.gif

Sjoerd

Active member
Volgens mij zijn er genoeg updates, dus ik weet niet wat er mis is met dit systeem??

Washand

New member
Totaal niet nodig.
Wat moet je met meer smileys. Het is niet echt nodig alleen voor de lol. Layout is juist goed overzichtelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan