.nl adres

Thijns

New member
Hey,
Ik heb een vraag en een tip.
wink.gif

Ik vind jullie een geweldige site en jullie zijn heel klantvriendelijk, maar heb toch nog een tip voor jullie waardoor jullie waarschijnlijk vragen voorkomen en ontevrede leden.
Ik vind dat we niet genoeg informatie krijgen over de spullen die we kunnen kopen met onze punten. Hier twee puntjes:
- Ik wil een .nl adres kopen, maar ik weet niet hoe het in zijn werk. Ik weet bijv. niet wat er gaat gebeuren als ik op het knopje bestellen heb geklikt. Een belangrijke vraag vind ik dan: Kan ik mijn .nl adres nog veranderen van naam. Stel dat mijn naam van mijn site nog veranderd. Stel dat ik bijv. www.maakeensite.nl aanvraag, maar later bedenk om het toch www.sitemaken.nl te noemen.
- Stel ik bestel een host, hoe kan ik dan bestanden hosten? Kunnen jullie dan niet het beste screenshots laten zien?

Het zou ook best kunnen dat ik het niet heb kunnen vinden op de site terwijl het er wel op staat hoor. Ik zou erover heen hebben kunnen kijken
wink.gif

Ruben

New member
Hey,

Fijn dat je onze website mooi vindt
smile.gif

Maargoed, om op je punten terug te komen;
- Wanneer jij een domeinnaam bestelt komt hij bij ons in het systeem te staan. Wij gaan hem vervolgens aanvragen. Het verschilt per keer hoelang dat duurt. Het kan zijn dat wij toevallig online zijn en de domeinnaam binnen 10 min bestellen, het kan ook een dag duren. Wanneer wij een domeinnaam bestellen is dit niet meer te veranderen. Bestel jij dus abc.com, kan je er niet 6 maanden later def.com van maken. Een domeinnaam is gewoonweg niet te veranderen.
Je kan hooguit een ticket aanmaken om een verandering aan te vragen wanneer de aanvraag het domein nog door ons in behandeling moet worden genomen.

- Wij bieden gewoon reguliere hosting aan. Je krijgt dus gewoon een webhostingpakket met DirectAdmin. Omdat wij gratis zijn krijgen wij veel beginners op onze website die weinig verstand van webhosting hebben en dus verwacht dat het een soort sitemaker is. Dit is echter niet het geval. Je krijgt de gegevens van het pakket opgestuurd en je kan daarna met een FTP programma inloggen om bestanden te uploaden. Ook kan je in DA inloggen om daar alles te regelen, je kan daar eventueel ook bestanden managen.
We bieden gewoon normale webhosting aan en we achten het dus niet noodzakelijk dat we uitleg gaan plaatsen over hoe je een website moet bouwen. Dit is helemaal niet relevant voor deze site, een betaalde webhoster heeft dat namelijk ook niet op zijn website staan. Er wordt van je verwacht dat wanneer je een pakket aanschaft dat je hiermee om kunt gaan. Wij kunnen natuurlijk wat ondersteuning bieden, maar we gaan niet uitleggen hoe je een complete website kunt bouwen per stap. Op het internet zijn hier namelijk meer dan genoeg tutorials over te vinden.

Ik hoop dat dit genoeg is
smile.gif

Bovenaan