Onderboden via PM

G

Guest

Guest
Hey,

Ik erger me soms dood aan mensen die een onderbod plaatsen, wanneer er DUIDELIJK in het topic staat wat het startbod is. Is het dus een idee om die onderboden gewoon via PM te doen?

Gr
Bas

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Oh ja via PM maakt het niet uit en via het topic wel?
emo.gif

Desire

Active member
Ik heb op ja gestemd. Dit is indd vreselijk irritant, maar ook via PM hoeft dit gewoon niet als je een vaste startbod hebt.

D

Desire

Guest
Is reporten zo moeilijk dan
emo.gif

Mocht iemand het vaker doen krijgt die waarschuwingspercentage.
Via PM is het ook niks ^.^

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Is reporten zo moeilijk dan
emo.gif

Mocht iemand het vaker doen krijgt die waarschuwingspercentage.
Via PM is het ook niks ^.^
Dit. Zet gewoon in je topic dat je onderbiedingen enkel per PM wil ontvangen. Doet men dat niet dan report je de posts en deleten wij ze.

Soms willen mensen wel graag onderbiedingen in het topic (om het topic levend te houden bijvoorbeeld) dus dan is het prima als dat ook via het topic gebeurt.

Desire

Active member
Ja maar net zoals de startpost. Ik bedoel mensen zetten zovaak in de SP dat ze geen onderbiedingen willen en toch doen de mensen het, ik vind dit zo irritant eh.

G

Guest

Guest
Desire (link):
Ja maar net zoals de startpost. Ik bedoel mensen zetten zovaak in de SP dat ze geen onderbiedingen willen en toch doen de mensen het, ik vind dit zo irritant eh.

Dit. Laat ze dan gewoon NIET bieden omdat ze dondersgoed weten dat het niet wordt geaccepteerd.

Desire

Active member
Bash (link):

Desire (link):

Dit. Laat ze dan gewoon NIET bieden omdat ze dondersgoed weten dat het niet wordt geaccepteerd.

Precies. Of geef er gewoon procenten voor, daar leren ze van en lezen ze het topic misschien eerst door. De meesten kijken naar het product, oh mooi wil ik hebben en dan bieden ze -.-

D

Desire

Guest
Bash (link):

Desire (link):

Je kan het nooit tegenhouden, via PM heb je hetzelfde probleem.
Gewoon reporten en er wordt iets aangedaan.

Jordy

New member
Hafcjulian (link):
Met 5% warn stopt het anders snel.

Dat is alleen heel moeilijk bij te houden. Dan krijg je van die mensen die zeuren dat iemand anders geen warn heeft gehad.

D

Desire

Guest
Jordyz (link):

Hafcjulian (link):

Dat is alleen heel moeilijk bij te houden. Dan krijg je van die mensen die zeuren dat iemand anders geen warn heeft gehad.

Dit is niet moeilijk bij te houden hoor.
Je krijgt een melding die op je account opgeslagen wordt (wat nu ook al gebeurd als je bijvoorbeeld de veilingregels overtreedt) en mocht het vaker gebeuren een warn.

Jordy

New member
Nicknl (link):

Jordyz (link):

Hafcjulian (link):

Dit is niet moeilijk bij te houden hoor.
Je krijgt een melding die op je account opgeslagen wordt (wat nu ook al gebeurd als je bijvoorbeeld de veilingregels overtreedt) en mocht het vaker gebeuren een warn.

Of een nieuwe regel aanmaken van als het in het topic is aangegeven om NIET onder te bieden doe dit dan ook niet

ofz..?

Lennard

Active member
Maar soms heb je superlange topics waarin bijvoorbeeld veel domeinnamen worden aangeboden, en dan helemaal aan het einde staat ergens verstopt dat je niet mag onderbieden, het kan natuurlijk best dat iemand dat over het hoofd ziet.

Zet het gewoon duidelijk bovenaan en onderaan je topic en report posts die die regel overtreden, dan regelen wij de rest wel.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Thom (link):
Vooral als ze 0,1 bieden en het startbod is 10 punten of zo
emo.gif
cry.gif

Dat soort mensen mag je sowieso van mij meteeen reporten hoor.

Desire

Active member
Lennard (link):
Maar soms heb je superlange topics waarin bijvoorbeeld veel domeinnamen worden aangeboden, en dan helemaal aan het einde staat ergens verstopt dat je niet mag onderbieden, het kan natuurlijk best dat iemand dat over het hoofd ziet.

Zet het gewoon duidelijk bovenaan en onderaan je topic en report posts die die regel overtreden, dan regelen wij de rest wel.

Alsnog, mensen moeten het topic gewoon doorlezen, zoals ik eerder zei, mensen kijken naar het product, in dit voorbeeld een layout: Oh mooie layout, die wil ik hebben laat ik het startbod eens zien, 7punten
redface.gif
ik bied gewoon 3.

Bovenaan