one2xs API, Paysafecard?

Dylan

<script>
Hallo,
Ik wil graag dat mijn leden kunnen betalen met Paysafecard, aangezien je met Mollie een contract ofz moet hebben wil ik het via dit doen (ook voor me domeinnaam enzo), nu vraag ik me af:

kan je dit met de one2xs API doen?

Maartenl

New member
Je hebt hiervoor KvK nodig dus dacht het niet
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
nee, dit kan niet. Om die reden die Maartenl geeft, je hebt gewoon een KvK nodig om andere mensen via PSC te laten betalen.

Dylan

<script>
Marjolein (link):
nee, dit kan niet. Om die reden die Maartenl geeft, je hebt gewoon een KvK nodig om andere mensen via PSC te laten betalen.

Zou je dan wel kunnen doen dat ze een mailtje kunnen sturen met de code? Of moet je daar ook een KvK hebben?

Marjolein

Miss Marjolein
je kan ze wel de code laten sturen naar jou en dat jij m dan inwisselt voor punten op one2xs, dat is geen probleem.

Videotube

New member
Gebruik gewoon de PaySafeCard API van one2xs, dan worden de PSC automatisch overgezet in punten en volgensmij heb je geen KvK nodig.

Marjolein

Miss Marjolein
Videotube (link):
Gebruik gewoon de PaySafeCard API van one2xs, dan worden de PSC automatisch overgezet in punten en volgensmij heb je geen KvK nodig.

Dat is nou nu net de vraag in de startpost...met als antwoord dat one2xs geen API heeft voor paysafecard.

Bovenaan