One2xs(forum) Mobiel APP

Robertt

New member
Heey hallo,

Sinds vandaag heb ik een nieuwe mobiel een HTC.
Nu wil ik lekker even gaan one2xs maar het is best uritant om te one2xse op je mobiel.
Is het geen idee om een app te maken van het forum of een mobile forum pagina dus mobielforum.one2xs.com? Want de mobiel word steets vaker gebruikt dus mis een leuk idee?

Dus gewoon een kleine smalere versie van het forum.

Tgrm

New member
Crazydog (link):
Heey hallo,

Sinds vandaag heb ik een nieuwe mobiel een HTC.
Nu wil ik lekker even gaan one2xs maar het is best uritant om te one2xse op je mobiel.
Is het geen idee om een app te maken van het forum of een mobile forum pagina dus mobielforum.one2xs.com? Want de mobiel word steets vaker gebruikt dus mis een leuk idee?

Dus gewoon een kleine smalere versie van het forum.

Dan moet je een goeie telefoon kopen xD

Nee maar ik kan me dat wel voorstellen hoor. Dan maken ze een app ofsow en gebruikt niemand het
sadley.gif

Bartv

Active member
Ik heb een APP gemaakt voor de iPhone met inloggen en account aanmaken etc. via een database. Zodra ik deze op me PC krijg als een API, release ik m (alleen voor iphone, bezig met hem Android gereed te maken). PS. zitten wel dan een paar bugs in. maar ik zou dan misschien ook zoiets kunnen proberen voor o2x

BasDev

Active member
Bartv (link):
Ik heb een APP gemaakt voor de iPhone met inloggen en account aanmaken etc. via een database. Zodra ik deze op me PC krijg als een API, release ik m (alleen voor iphone, bezig met hem Android gereed te maken). PS. zitten wel dan een paar bugs in. maar ik zou dan misschien ook zoiets kunnen proberen voor o2x

Jij kan nieteens verbinden met de one2xs database
emo.gif
schater.gif

BasDev

Active member
Luukvdo (link):
Wie zegt dat daar toegang tot de database voor nodig is? Met cUrl kun je al veel
yummie.gif

Sssssshhhhh
emo.gif

Maar voor een app voor bijvoorbeeld de ipod kun je geen php gebruiken toch
emo.gif

Tgrm

New member
Superb (link):

Luukvdo (link):
Wie zegt dat daar toegang tot de database voor nodig is? Met cUrl kun je al veel
yummie.gif

Sssssshhhhh
emo.gif

emo.gif

Wel voor een mobiele website.
santabaard.gif

BasDev

Active member
Tgrm (link):

Superb (link):

Luukvdo (link):
yummie.gif

Sssssshhhhh
emo.gif

emo.gif

Wel voor een mobiele website.
santabaard.gif

Jah okee..
naja.. als iemand het maakt.. Succes ermee
emo.gif
!

Bartv

Active member
Superb (link):

Luukvdo (link):
yummie.gif

Sssssshhhhh
emo.gif

emo.gif

nee klopt, maar je kan wel met een pagina verbinden die PHP bevat met een Query die bijv. een user aanmaakt. Dan hoef je er alleen mee te verbinden, text velden maken op je app, ze dezelfde naam geven, een paar codes, en een knop om het in werking te zetten en je hebt al een registreer script (kort samengevat, zit wat tijd in)

Lennard

Active member
Maar bespaar je de moeite als je met curl wat wil maken, vanwege de veiligheid zullen we t moeten blokkeren.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Maar bespaar je de moeite als je met curl wat wil maken, vanwege de veiligheid zullen we t moeten blokkeren.

OffTop: Kan je met Curl je eigen App maken?

OnTop: Ik vind het wel handig, maar dan wel dat one2xs dit zal moeten regelen. Je weet niet wat er met de wachtwoorden gebeurd etc.

August

Test
Lennard (link):

Je loopt echt achter lennie
sadley.gif

We zitten in het jaar 2011, niet meer in het jaar 1900
cry.gif

Lennard

Active member
Toen was er nog geen internet.
bupatih.gif

Maar als iedereen zomaar one2xs apps gaat maken dan zit er gegarandeerd iemand tussen die wachtwoorden opslaat, en bovendien heeft dan ineens iedereen hetzelfde IP waardoor wat systemen in de war raken.

Het is voor ons niet rendabel om een hele app te gaan maken. Of we zitten dan met 2 verschillende systemen (de app + de normale website) en als we iets willen aanpassen moeten we dat telkens op 2 plekken doen, of we moeten de hele site om gaan zetten naar templates.
Allebei is het onwijs veel werk en kost het heel veel tijd, tijd die we liever in nieuwe of verbeterde onderdelen stoppen.

Sjoerd

Active member
Ik had dus het sub-domein m.one2xs.com en wou hier wel iets mee doen, maar via curl mocht dus niet dus had al geen zin meer. En me sub-domein is nu ingenomen
yummie.gif

Tgrm

New member
Crazydog (link):
Das wel jammer Lennard
sadley.gif

Gewoon een goede telefoon + goede browser hebben.
smile.gif

En je hoeft heus niet no-life 24/7 op one2xs te zitten.
biggrin.gif

Bovenaan