One2xs in meerdere talen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Wij vonden in de chat dat one2xs.de en one2xs.fr moest komen zodat iedereen mee kan genieten. Moeten de paginas natuurlijk wel vertaald worden
emo.gif

Ruben en Lennard succes
pompom.gif

Ruben

New member
Hebben we wel eens aan gedacht. Dan krijg je echter zoveel problemen met zich mee.

- We spreken de taal niet
- We hebben geen adverteerders
- Het zijn andere betaalmethoden

Op dit moment zijn we nog niet groot genoeg om dat aan te pakken dus..

Lennard

Active member
Ja maar geen adverteerders werven in die landen lijkt me, je moet dan echt een beetje connecties hebben.

Áls we het uitbreiden dan breiden we naar UK of USA uit, maar in de USA heb je al enorm lage prijzen, dus UK is logischer dan als ik het zo bekijk.

Sjoerd

Active member
Alexx:
United Kingdom, oke? alleen je kan het ook voor Frans maken..

omdat frans een geweldige taal is die we aanbidden?

NOT.

Arjan

Member
Als je dit doet moet je eigenlijk gewoon een apparte versie van o2x maken en niet gaan combineren met deze.
Dus gewoon een engelse versie waar dan ook een apparte site voor is met een appart forum, apparte advertenties enz.

Kjeld

New member
Jponsen:
Ik haat frans en duits, dus laat die beide maar weg
yummie.gif

Ik ook, maar tezamen een geweldige combo
biggrin.gif

Lennard

Active member
Alexx:
United Kingdom, oke? alleen je kan het ook voor Frans maken..
Nee, je moet goed zijn in de taal waarin je het aan wilt bieden, en ik weet niet of je het Frans-niveau van Ruben en mij kent...
emo.gif

Krm

Active member
ik ken alleen maar nederlands turks en arabisch duits en frans heb ik nooid gehad omdat ik lwoo/vmbo doe

Jurgen

Active member
Kerem:
ik ken alleen maar nederlands turks en arabisch duits en frans heb ik nooid gehad omdat ik lwoo/vmbo doe

Ik vind Duits en Frans wel leuk.
emo.gif

Maar denk dat ik Frans laat vallen volgend jaar.

Caner

Held
Ruben:
Hebben we wel eens aan gedacht. Dan krijg je echter zoveel problemen met zich mee.

- We spreken de taal niet
- We hebben geen adverteerders
- Het zijn andere betaalmethoden

Op dit moment zijn we nog niet groot genoeg om dat aan te pakken dus..

Mee eens. Andere talen kunnen nogal erg lastig worden. En helemaal wel als het misgaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan