One2xs in verschillende kleuren

Reins

New member
Hoi,

Misschien is dit een leuk idee voor wat verandering. Je kan dan zelf kiezen in welke kleur je one2xs gebruikt. Ik heb het nu in twee kleurtjes gemaakt (het is niet zo heel goed uitgepakt maarja) maar als jullie het een leuk idee vinden (en lennard wilt het uitvoeren) dan kan ik de andere kleuren ook wel maken.
Lennard, als je dit wilt doen moet het niet heel veel werk zijn
yummie.gif
Het zijn in totaal maar 10 plaatjes oid incl. de forum imgs. Het enige wat je dan moet doen is een paar regels in de css replacen en dat maal 5
yummie.gif

profiel.png

roze.png

groen.png

Laat het maar weten
smile.gif

Reinier

A

August

Guest
Het is inderdaad een goed idee alleen ooit al afgekeurd omdat het teveel werk was volgens mij.
Misschien als je helpt met het verkleuren (
emo.gif
) vind Lennard het wel goed
redface.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Quote:
Andere kleur op one2xs instellen.
Wat: Dat je op een kleur kan klikken en alles word die kleur.
Status: Afgekeurd
Reden: Teveel werk, tot het kleinste detail moet worden verandert veel teveel werk dus.

Buiten dat is oranje juist een beetje de kleur van one2xs. Het geeft een bepaald imago mee.

A

August

Guest
Reinier (link):
Oh
yummie.gif
Ik wil best alle afbeeldingen maken, dat is een halfuurtje werk of minder zelfs
yummie.gif

Maar je hebt bijvoorbeeld ook deze die nooit transparant zijn gemaakt
emo.gif

multiquote_aan.gif

Reins

New member
Nicknl (link):

Reinier (link):
Oh
yummie.gif
yummie.gif

emo.gif

Afbeelding

Untitled-11.png

yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):

Reinier (link):
Oh
yummie.gif
yummie.gif

emo.gif

Afbeelding

En je hebt de activiteitsbalk, waarschuwingspercentages, feedback, producten, enz om-en-om, alle linkjes krijgen een andere kleur

Kortom, er zit véél meer werk achter om het allemaal een beetje mooi te krijgen.

A

August

Guest
Rik (link):

Nicknl (link):

Reinier (link):
Oh
yummie.gif
yummie.gif

emo.gif

Afbeelding

En je hebt de activiteitsbalk, waarschuwingspercentages, feedback, producten, enz om-en-om, alle linkjes krijgen een andere kleur

Kortom, er zit véél meer werk achter om het allemaal een beetje mooi te krijgen.

I know ^^
Maar als iemand het aanbiedt om het helemaal te maken dan is het weinig werk voor Lennard?
Als het er dan mooi uitziet kan Lennard het zo invoeren
yummie.gif

Aan de andere kant heb je hiermee ook een punt :

Rik (link):
Buiten dat is oranje juist een beetje de kleur van one2xs. Het geeft een bepaald imago mee.

Reins

New member
Rik (link):

Quote:
Andere kleur op one2xs instellen.
Wat: Dat je op een kleur kan klikken en alles word die kleur.
Status: Afgekeurd
Reden: Teveel werk, tot het kleinste detail moet worden verandert veel teveel werk dus.

Rik (link):

Nicknl (link):

Reinier (link):
Oh
yummie.gif
yummie.gif

emo.gif

Afbeelding

En je hebt de activiteitsbalk, waarschuwingspercentages, feedback, producten, enz om-en-om, alle linkjes krijgen een andere kleur,

Dat is toch allemaal css? Moet echt niet zo veel werk in zitten denk ik. Ik zie mijn one2xs in het blauw door alleen de css te rippen en het gewoon aan te passen.
//afgezien van dingen als buttons en activiteitsbalk helaas idd

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk dat je beter gewoon een userstyle kan maken en die kan publiceren in webwereld. Lennard gaat de kostbare tijd niet steken in het aanpassen van de kleuren van zijn site denk ik.

Reins

New member
Rik (link):
Ik denk dat je beter gewoon een userstyle kan maken en die kan publiceren in webwereld. Lennard gaat de kostbare tijd niet steken in het aanpassen van de kleuren van zijn site denk ik.

Wat bedoel je precies met userstyle?
Als Lennard dat niet wilt maar het wel een tof idee vind wil ik dat wel doen
yummie.gif
Het is namelijk zo gedaan.
//alles wat via css kan dan
sadley.gif

A

August

Guest
Reinier (link):

Rik (link):

yummie.gif
sadley.gif

Ja maar als je alleen de css kan aanpassen dan heb je toch niet alles dus dan zit er oranje tussendoor, of begrijp ik het verkeerd haha?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Reinier (link):

Rik (link):

yummie.gif
sadley.gif

http://userstyles.org/

Wat je basicly doet is een ander CSS bestand inladen dat met !important de waardes van de betreffende site overschrijft.

Reins

New member
Nicknl (link):

Reinier (link):

Rik (link):

yummie.gif
sadley.gif

Ja maar als je alleen de css kan aanpassen dan heb je toch niet alles dus dan zit er oranje tussendoor, of begrijp ik het verkeerd haha?

Het activiteitsbalkje, het "reageren" knopje, het waarschuwingsniveau en het logo volgensmij
yummie.gif

Rik (link):

Reinier (link):

Rik (link):

yummie.gif
sadley.gif

http://userstyles.org/

Wat je basicly doet is een ander CSS bestand inladen dat met !important de waardes van de betreffende site overschrijft.

Ah zo.
Dat heb ik nu zelf gedaan om dat roze en groene te laten zien maar dan zie je eerst nog heel snel oranje en daarna laad de custom css.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Anders moet je je style eens aan mij geven, dan probeer ik het eens
emo.gif

Reins

New member
Rik (link):
Anders moet je je style eens aan mij geven, dan probeer ik het eens
emo.gif

Heb gewoon de one2xs style gepakt en zie je pb voor de link waar ik de bestanden heb staan
yummie.gif

Lennard

Active member
one2xs is oranje, en als je allerlei verschillende kleuren gaat invoeren dan is de herkenbaarheid weg.
Als je het via userstyles wil doen dan moet je dat vooral doen, maar ik voel er weinig voor om de reden die Rik dus ook al had aangestipt.

Bovenaan