One2xs Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeey

New member
Hallo one2xs,

Ik heb een idee voor jullie; een one2xs pagina voor mobiele telefoons. Want ik heb er nogal vaak last van te traag laden etc. als ik mijn mobiel gebruik voor one2xs.

Dit kan misschien handig zijn voor de helft van de one2xs gebruikers
wink.gif

Met vriendelijke groet,
Joey

Daan

New member
Inderdaad, ik wou dit ook al voorstellen maar dacht dat dit al te vaak voorgesteld was.
Als de beheerders bereid zijn om dit te maken zal ik dit een hele vooruit gang vinden voor O2XS.

En zo uitgebreid hoeft het niet, als het forum en de PBs er maar in komen. (ookal is dit nog best wel veel werk)

Ewan

New member
Doe dan alsjeblieft ook een knop om het uit te zetten, wat heb ik er een hekel aan als ik met me iPod op een mobiele pagina kom met halve info en geen knop om naar de desktop versie te gaan
sadley.gif

Daan

New member
Ewan (link):
Doe dan alsjeblieft ook een knop om het uit te zetten, wat heb ik er een hekel aan als ik met me iPod op een mobiele pagina kom met halve info en geen knop om naar de desktop versie te gaan
sadley.gif

Dat probleem ken ik ook op heeeel veel websites.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is teveel werk voor een te kleine doelgroep.

Het is namelijk al vaker voorgesteld. Maar het grootste gedeelte van de bezoekers zijn toch echt gewoon PCs of mobiele apparaten die de volledige site wel aan kunnen.

Joeey

New member
Rik (link):
Het is teveel werk voor een te kleine doelgroep.

Het is namelijk al vaker voorgesteld. Maar het grootste gedeelte van de bezoekers zijn toch echt gewoon PCs of mobiele apparaten die de volledige site wel aan kunnen.

Toch lijkt het me wel handig voor de mobiele gebruikers. Zon mobiele pagina is eigenlijk erg snel te maken en alle grote (en ook sommige minder grote) sites hebben een mobiele pagina.
yummie.gif

Maar hoezo is het teveel werk?

Braam

New member
Alles zo te coden dat het op alle devices goed zichtbaar is.

Dit is al te vaak voorgesteld, en allemaal afgekeurd. Kortom, het gaat er niet komen.

Joeey

New member
Braam (link):
Alles zo te coden dat het op alle devices goed zichtbaar is.

Dit is al te vaak voorgesteld, en allemaal afgekeurd. Kortom, het gaat er niet komen.

Das jammer, maar ik had het idee niet eerder gezien?

Wiitse

New member
Mijn mobiel kan het makkelijk aan, maar ik vind het gewoon wat irritant als je aan het lopen bent en intussen andere dingen aan het doen bent dat het zon grote pagina is. Ik zou daarom wel een mobiele pagina willen, maar die moet wel goed ontworpen zijn. Want ik ga liever naar een normale webpagina dan een lelijke mobiele pagina.

Freestyle

New member
Is het geen idee om een mobiele template te maken? Dan hoef je alleen een andere layout in te stellen als je bv, naar mobi.one2xs.com

Joeey

New member
Freestyle (link):
Is het geen idee om een mobiele template te maken? Dan hoef je alleen een andere layout in te stellen als je bv, naar mobi.one2xs.com

Mobi.one2xs.com wordt als een domeinnaam gezien... Dan kan je beter one2xs.com/m kiezen als mobiele pagina.

Maar ik neem aan dat Lennard dit afwijst?

Wiitse

New member
Het is inderdaad geen moeite. Het enige wat je hoeft te doen is net zon layout maken die one2xs nu heeft, maar dan een beetje smaller.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar elke pagina moet er goed in werken. Dan moet je dus 2 systemen gaan draaien omdat niet alles rechtstreeks geport kan worden naar een mobiele template.

Joeey

New member
Rik (link):
Maar elke pagina moet er goed in werken. Dan moet je dus 2 systemen gaan draaien omdat niet alles rechtstreeks geport kan worden naar een mobiele template.

Inkorten kan altijd toch? Dat je alleen maar op het forum kan chatten, privéberichten lezen en kan handelen lijkt mij het belangrijkst.
smile.gif

Freestyle

New member
Joeyl (link):

Freestyle (link):

Mobi.one2xs.com wordt als een domeinnaam gezien... Dan kan je beter one2xs.com/m kiezen als mobiele pagina.

Dat maakt niet uit
smile.gif

Rik: Dat is waar. Maar je kan toch meerdere layouts op 1systeem draaien?
En je kan ook eerst beginnen met het forum en dan alles langzaam er ook bij doen? steeds als ze tijd oid hebben.

Joeey

New member
Freestyle (link):

Joeyl (link):

Freestyle (link):

Dat maakt niet uit
smile.gif

Rik: Dat is waar. Maar je kan toch meerdere layouts op 1systeem draaien?
En je kan ook eerst beginnen met het forum en dan alles langzaam er ook bij doen? steeds als ze tijd oid hebben.

Precies wat ik bedoel
smile.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar er staan genoeg andere (belangrijkere) dingen op de To-Do lijst. Mocht het er dus al komen dan is dat zeker pas volgend jaar.

Daan

New member
Ik heb wel een site waar ze dat voor je maken, en ook nog heel goedkoop. Denk aan +/- 10 euro.

Jeffreyy

Jeffrey
@Daan, als het er gaat komen maakt lennard het zelf, anders moet hij de source geven, en dat doet hij denk ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan