Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb steeds vaker dat de paginas op one2xs 5 seconden laden en als ik dan opnieuw op de pagina druk dat hij weer gelijk geladen is, kan dit aangepast worden is zeer vervelend.
Ik weet niet hoe het komt, maar het ligt niet aan jou. Ik kan de parsetijd van een pagina zien, en bij mij piekt hij ook af en toe tegen de 10 seconden aan.
Luukvdo (link):
Sommige MySQL queries draaien soms sloom. Over het algemeen word de pagina dus snel geladen maar als je even pech hebt duurt het iets langer
Luukvdo (link):
Sommige MySQL queries draaien soms sloom. Over het algemeen word de pagina dus snel geladen maar als je even pech hebt duurt het iets langer
Luukvdo (link):
Luukvdo (link):
Luukvdo (link):