One2xs

Record

Lid
Beste leden van One2xs,

Ik ben hier nieuw op het forum.
Is men hier een beetje te vertrouwen?

Met vriendelijke groet,

Record.

Jvdw

Lid
Dat hangt dus af van lid tot lid.
Mensen met veel posts zijn wel iets meer te vertrouwen dan mensen met 1 posts.
Natuurlijk weet je het nooit zeker. Als je iets wilt ruilen of kopen, en je bent het niet zeker, schakel dan een Mod of beheerder in. die zijn 99% te vertrouwen.

100% ? Dream on op het internet kan je niemand 100 % vertrouwen
emo.gif

Record

Lid
Allemaal heel erg bedankt voor de snelle reacties.
Aan de reacties te horen is dit wel een prima website.

Jvdw

Lid
Alemaalte (link):
100% ? Dream on op het internet kan je niemand 100 % vertrouwen
emo.gif

Oke, 99% dan.
Maar kom op wat denk je, hier gaat niemand scammen hoor, van de beheerders toch niet. het gaat hier niet om 1000den euros.

Ok, maar toch er bestaat een kleine kans. Er zou bv. iemand het wachtwoord van hen kunnen ge-bruteforced hebben, etc.

Caner

Held
Mensen hier zijn wel te vertrouwen. Maar mensen vertrouwen jou nog niet. Hier kan je lezen hoe je vertrouwen wint van andere leden. Succes met punten sparen
smile.gif

Max (link):
Mensen hier zijn wel te vertrouwen. Maar mensen vertrouwen jou nog niet. Hier kan je lezen hoe je vertrouwen wint van andere leden. Succes met punten sparen
smile.gif

niet iedereen is te vertrouwen hoor
emo.gif

maar als je gewoon goed oplet en duidelijke afspraken maakt is de kans veel kleiner. en als je het ook maar een klein beetje niet vertrouwt haal je gewoon een tussen persoon er bij (een mod/beheerder)

Ohja, vaak zeggen mensen: kijk ook naar hun Strafpercentage!
Moet je nooit doen, ik ben nog nooit gescamt, ik heb nog nooit gescamt:
Ik heb nu 95% Strafpercentage (95% ervan door spammen, dus 0% Van iets anders
redface.gif
)

De Kans dat hier ook gescamt word ligt er.
Er zijn mensen hier die dit doen. maar 70% van de gebruikers die altijd online zijn zijn te vertrouwen.

Bovenaan