Optie in anbiedingen/aanvragen

G

Guest

Guest
Hi,

Het leek me een handig idee dat er een icoontje bijkomt in de reacties van aanbiedingen/aanvragen. (Zie screen) En als je er op klikt dat ie dan automatisch alles heeft ingevuld (De en de juiste persoon).

Screens:
2qaptg3.png

6ylh0g.png

Lennard

Active member
laten we ook meteen knopjes maken om posts uit te printen, door te mailen, te tweeten, te kopieren, enzovoorts

die 2x per week dat je handelt kun je toch wel even een ctrl c ctrl vtje doen..

Antonn

New member
Het is wel goed idee, maar niet nog een icoontje nee. Misschien enkel in startpost?

En geen vink-icoontje
emo.gif

Jelle

Active member
Lennard (link):
laten we ook meteen knopjes maken om posts uit te printen, door te mailen, te tweeten, te kopieren, enzovoorts

die 2x per week dat je handelt kun je toch wel even een ctrl c ctrl vtje doen..

Best goed idee lennard
thumbsup.gif

Mikeb

New member
Het zou voor ons handig zijn maar als hij bij de mods al vol staat kan je het beter niet doen

G

Guest

Guest
Tendmex (link):
snap er niks van maar kan aan mij liggen

Je klikt op het icoontje om feedback te geven, zonder dat je dus eerst de topic URL moet kopieren, dan naar de profielpagina van diegen moet gaan, op Feedback Achterlaten moet klikken en dan de url moet kopieren. Je skipt hiermee dus een paar stappen.

Milano

Member
Livonias (link):

Tendmex (link):

Je klikt op het icoontje om feedback te geven, zonder dat je dus eerst de topic URL moet kopieren, dan naar de profielpagina van diegen moet gaan, op Feedback Achterlaten moet klikken en dan de url moet kopieren. Je skipt hiermee dus een paar stappen.

Idd zou erg handig zijn!

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Livonias (link):

Tendmex (link):

Ah thanks nu kan ik mee praten
Nee dit vind ik niet echt nodig is meer voor luie...

G

Guest

Guest
Tendmex (link):

Livonias (link):

Tendmex (link):

Ah thanks nu kan ik mee praten
Nee dit vind ik niet echt nodig is meer voor luie...

smile.gif

Ik moet zeggen dat ik veel handel etc. maar dat het kopieren/plakken op zich niet zon moeite is. Als het weinig moeite is om zon button in te bouwen dan is het welkom, maar het is niet echt noodzakelijk.

Robertt

New member
Kan je misschien beter doen dat je in die pop-up je laatste geregeerde topics aan kan klikken? Meestal reageer je wel in het topic waar je iets handelt ;-)

Videotube

New member
Of dat alle icoontjes verdwijnen en als je rechts klikt op een post alle acties weer terug komen? En dus ook dat van feedback.

Yorrick

Active member
Is het volgende misschien een beter idee?
Feedback.png

Feedback1.png

Feedback2.png

Bij het nieuwe vakje komen dan de laatste 5 topics van aanbiedingen/aanvragen van de persoon.
Als hij er niet bij staat kun je bijvoorbeeld kiezen uit: "Anders" en dan komt het laatste vakje "Of geef de URL op" te voorschijn.

Yorrick

Active member
Antonn (link):
Ja, maar dan wel die URL vakjeweghalen
emo.gif

Ja inderdaad, ik zal mn screen even aanpassen zo
biggrin.gif

Done
smile.gif
Beter zo?

Bovenaan