Climax
Lid
Oké, voordat ik wil beginnen wil ik niemand in zwart daglicht stellen en/of discrimineren, maar ik vind dit wel belangrijk voordat jij ook met zon hoog aantal punten wordt opgelicht..
Het persoon is veranderd in Loesje vanwege privacy
Ik heb dus ongeveer 2 weken geleden een account gekocht op Runescape via one2xs. Loesje wou hem heel graag verkopen voor 22,5 punten, maar Loesje wou eerst de punten hebben. Nou, dus ik heb haar de voordeel van de vertrouwen gegeven en de 22,5 punten overgestuurd. Ik heb gewoon mijn account gekregen, maar met een recovery erop.. WAT NU?!? zou je denken. Tja, je maakt met Loesje een voorwaarde waarvoor jij het vertrouwen wint om Loesje niet de recoverys op te halen voor een nieuw wachtwoord. Na 3 dagen spelen op het account kon ik niet meer inloggen.. Ik dacht van
, dat kan toch niet? Dus ik ben naar Loesje gegaan en zei tegen mij dat het niet haar schuld was en dat het kwam doordat de oude eigenaar een e-mail op heeft en als het e-mail veranderd word dat het passwoord meteen ook veranderd wordt. Dus ik dacht zo van oké, daar kan ik wel mee leven, maar ik wil mijn punten terug. Loesje had er zogenaamd niks mee te maken en heeft uiteindelijk mij geblokkeerd. Hierbij heb ik dus nu een officiele abuse naar Ziggo verstuurd en nu is het nog wachten. Hierbij heb ik het recht op om aangifte te doen, vanwege het inbraak op een account (wat dus vanaf dit jaar al illegaal is in Nederland). Wat zouden jullie doen als jullie opgelicht werden?
Het persoon is veranderd in Loesje vanwege privacy
Ik heb dus ongeveer 2 weken geleden een account gekocht op Runescape via one2xs. Loesje wou hem heel graag verkopen voor 22,5 punten, maar Loesje wou eerst de punten hebben. Nou, dus ik heb haar de voordeel van de vertrouwen gegeven en de 22,5 punten overgestuurd. Ik heb gewoon mijn account gekregen, maar met een recovery erop.. WAT NU?!? zou je denken. Tja, je maakt met Loesje een voorwaarde waarvoor jij het vertrouwen wint om Loesje niet de recoverys op te halen voor een nieuw wachtwoord. Na 3 dagen spelen op het account kon ik niet meer inloggen.. Ik dacht van