Persoonlijke Bandbreedte melding

Therichg

New member
Hey!

Ik heb een idee:

Dat je de pagina waar je komt als je je bandbreedte hebt bereikt, zelf kan aanpassen met wat tekst.

Reet or Heet!

Therichg

Nicopara

Active member
Goed idee.
smile.gif

Wat ik ook goed vindt, is als je de domeinnaam zelf op inactief zet dat je er dan je eigen tekst mag zetten.
emo.gif

Ik weet alleen niet of zoiets mogelijk is.

Jeffreyy

Jeffrey
Ik heb voor ja, gestemd, maar drukte verkeerd.

Want, als je over je datalimiet heen zit, kan je dus ook gewoon je index neerzetten, en klaar; je site is weer online.

Nicopara

Active member
Jponsen (link):
Ik heb voor ja, gestemd, maar drukte verkeerd.

Want, als je over je datalimiet heen zit, kan je dus ook gewoon je index neerzetten, en klaar; je site is weer online.

Als je een beperking van tekens zet niet.

Dat je bijvoorbeeld gewoon een tekstje neerzet.

Trouwens, met alleen een index ben je niet veel als site
emo.gif

nogmaals, ik weet niet of dat allemaal mogelijk is..

Therichg

New member
je kan dat doen door op die pagina een iframe te gebruiken.

maar je kan er toch inzetten dat je geen html mag gebruiken?

Alemaalte

New member
Vind het niet slecht, dan kan je bv. een backup-server ergens maken met een link in de pagina waar staat dat je over je bandbreedte zit.

Tgrm

New member
Therichg (link):
Hey!

Ik heb een idee:

Dat je de pagina waar je komt als je je bandbreedte hebt bereikt, zelf kan aanpassen met wat tekst.

Reet or Heet!

Therichg

Dan upgrade je de hosting toch? Ik neem aan dat je je site weer zsm on wilt hebben
smile.gif

Daiman

New member
ik vindt niet echt dat het hier hoort.
je bent over je dataverkeer heen en dan wil one2xs dat laten weten
als je nou je eigen ding kan plaatsten dan kan je er bijvoorbeeld gewoon html doen en dat hoort dan ook niet

Lennard

Active member
Oh ik kan het trouwens wel zo ombouwen dat we het per melding kunnen aanpassen, maar dan krijg je daar paginas met informatie enzo, dus dat is ook niet de bedoeling.
Misschien dat we maken dat je 1 korte regel tekst er bij kunt zetten ofzo.

Jesse

New member
Ik vind het een beetje onnodig, neem aan dat je je site gelijk weer online wilt hebben.

@hier boven je hoeft je host niet te upgraden? Voor 0,2 punten koop je wat dataverkeer bij, lijkt mij niet teveel gevraagt toch?

Jesse

New member
Ik vind het een beetje onnodig, neem aan dat je je site gelijk weer online wilt hebben.

@hier boven je hoeft je host niet te upgraden? Voor 0,2 punten koop je wat dataverkeer bij, lijkt mij niet teveel gevraagt toch?

Bovenaan