Persoonlijke kliklink

Als je andere op de persoonlijke kliklink laat klikken gebeurd er helemaal niets. Hoort dit zo, of niet? Ik ben namelijk de link bij vrienden aan promoten maar telkens als er geklikt word, volgens hun, zie ik niets bijkomen.

Braam

Lid
Kevindemen (link):
Als je andere op de persoonlijke kliklink laat klikken gebeurd er helemaal niets. Hoort dit zo, of niet? Ik ben namelijk de link bij vrienden aan promoten maar telkens als er geklikt word, volgens hun, zie ik niets bijkomen.

Hebben die vrienden zelf al op die link geklikt? Zoja, het kan maar 1x per ip.

Ja, ik heb ze de link maar één keer gestuurd. Zover ik weet hebben ze daar ook maar één keer op geklikt, maar is er verder niets gebeurd. Het gaat hier maar om twee personen, maar bij beide gebeurde er volgens hun niets.

Er is enkel driemaal door jouzelf op links geklikt. Twee daarvan zijn goedgekeurd en een was dubbel dus diens afgekeurd.
Welke links stuur je door naar je vrienden?

Die URL is totaal 13 keer bezocht vandaag, waarvan 8 via de StartEx op DutchLeader (wat ten strengste verboden is, dus daar moet je hem heel snel af halen), 2 via dit topic en 1 van iemand uit Japan (dat zal een proxy zijn, wat ook ten strengste verboden is).

Als je met vrienden op DutchLeader-leden doelde dan heb je dus bij deze je reden, als je op echte vrienden doelde dan hebben ze (in ieder geval vandaag) die hele URL niet bezocht.

Met vrienden doelde ik niet op Dutchleader-leden, maar ik zal hem daar gelijk vanaf halen. Die Japanse heb ik geen verklaring voor.

Ok, prima.
smile.gif

Bovenaan