Post editen annuleren

G

Guest

Guest
Hi.

Soms heb ik wel eens dat als ik op mijn laptop bezig ben met One2xs en ik wijzig mijn post, dat ik dan op annuleren klik ipv opslaan.

Mijn idee: een melding verschijnt met de vraag:
"Weet je zeker dat je het bewerken wilt annuleren?"

Natuurlijk ook aanbevolen voor mensen met dikke vingers, en voor op mobiele apparaten.

Gr
Bas

Lennard

Active member
ha wat een goed idee ik maak het meteen

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:09:
nee grapje toch niet

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:13:
onee toch wel

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:18:
het zit erin xoxo slotje

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:21:
onee toch niet

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:30:
slotje niet dan, he

G

Guest

Guest
Lennard (link):
ha wat een goed idee ik maak het meteen

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:09:
nee grapje toch niet

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:13:
onee toch wel

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:18:
het zit erin xoxo slotje

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:21:
onee toch niet

toevoeging op 8 mei 2013, 00:47:30:
slotje niet dan, he

Jo jij zit op desktop, ik niet
cry.gif

Stomme spammer

toevoeging op 8 mei 2013, 00:48:41:
HEY T IS ERIN NICE.

Ralphh

Active member
Beetje stom als je op je pc niet eens op Opslaan kunt drukken, als het nu op je telefoon was oké maar dit
emo.gif

Lennard

Active member
Ralphh (link):
Beetje stom als je op je pc niet eens op Opslaan kunt drukken, als het nu op je telefoon was oké maar dit
emo.gif

huh?
redface.gif
je kunt wel op opslaan klikken

V

Verwijderd lid 399

Guest
Nu nog fixen dat als je een bericht post en je wilt het editten voor de ajax update hij niet verspringt
emo.gif

& bij annuleren voegt hij een extra regel toe onderaan bericht

Milan

New member
Nielsie (link):
Nu nog fixen dat als je een bericht post en je wilt het editten voor de ajax update hij niet verspringt
emo.gif

& bij annuleren voegt hij een extra regel toe onderaan bericht

Ja inderdaad, ben je aan het typen is ineens de textarea weg en zie je het gewoon bericht
emo.gif

Jurgen

Active member
Maar die knoppen zijn groot, dus dat is nergens voor nodig. Ik heb juist altijd het probleem dat als ik iemand wil quoten, ik op het privébericht knopje druk.
cry.gif

Antonn

New member
Jurrie (link):
Maar die knoppen zijn groot, dus dat is nergens voor nodig. Ik heb juist altijd het probleem dat als ik iemand wil quoten, ik op het privébericht knopje druk.
cry.gif

Ja, of als ik report ipv watchlist
cry.gif

Lennard

Active member
zijn jullie blind dan ofzo, dan kan ik overal wel confirmatie-dingen achter zetten, weet je zeker dat je naar dit topic wil?, weet je zeker dat je wil zien hoeveel punten je hebt?, weet je zeker dat je naar boven wil scrollen? etc.
emo.gif

zet gewoon je zoom op 400% ofzo
sadley.gif

toevoeging op 8 mei 2013, 17:00:22:
ik klik nooit verkeerd
emo.gif

Dylan

<script>
Lennard (link):
zijn jullie blind dan ofzo, dan kan ik overal wel confirmatie-dingen achter zetten, weet je zeker dat je naar dit topic wil?, weet je zeker dat je wil zien hoeveel punten je hebt?, weet je zeker dat je naar boven wil scrollen? etc.
emo.gif

sadley.gif

ik klik nooit verkeerd
emo.gif

Ja dat willen wij.

Antonn

New member
Lennard (link):
emo.gif

sadley.gif

ik klik nooit verkeerd
emo.gif

Jij bent dan ook baas
coool.gif

Ik dacht meer om die icoontjes groter te maken als je scherm kleiner is als 400 px ofzo. Dit kan makkelijk met CSS3.

Ralphh

Active member
Lennard (link):

Ralphh (link):
emo.gif

huh?
redface.gif
je kunt wel op opslaan klikken

Ik bedoel dat het hem niet lukte om op Opslaan te duwen, de knop werkt inderdaad gewoon.

Jurgen

Active member
Lennard (link):
emo.gif

sadley.gif

ik klik nooit verkeerd
emo.gif

Nee daarom, dan hoef je dat voor die grote knoppen zoals de annuleer knop al helemaal niet te doen.
yummie.gif

Bovenaan