Probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nidatje

New member
hi,

Ik heb enkele dagen geleden een ruil gedaan
12 punten tegen 10 euro paypal

maaar.

Op msn heb ik iemand waarvan diegene(van msn dus ) zei dat die ..... op one2xs was.
we hebben een mooie deal gemaakt van
Layout van mij kant ruilen tegen die 12 punten

zo gezegt zo gedaan..

Maar nu komt die ..... en zegt dat die nooit zoiets heeft gezegt omdat hij niet eens msn heeft en wilt hij dat ik alsnog die 10 euro paypal betaal

wat nu ?

Robbert

New member
lijkt me sterk, een layout voor 12 punten. en iemand waarvan we nooit een voorbeeld hebben gezien van zijn/haar designs, met een beetje geluk vind je al iemand die het voor 1/2 punten wilt doen.

Nidatje

New member
Eventjes voor de duidelijkheid ik maak kwaliteit volle layouts voor enkele clienten, en die zijn zeker meer dan 12 punten waard ja
smile.gif

Lennard

Active member
Ik snap t niet.

Ik heb van iemand (je weet inmiddels wie) een PM gehad dat hij jou 12 punten zou geven, en jij hem 10 euro (via PayPal).
Hij heeft jou 12 punten gegeven, hoe kun je dan die 10 euro aan iemand anders geven?

Kun je t wat duidelijker uitleggen?
emo.gif

Robbert

New member
Lennard:
Ik snap t niet.

Ik heb van iemand (je weet inmiddels wie) een PM gehad dat hij jou 12 punten zou geven, en jij hem 10 euro (via PayPal).
Hij heeft jou 12 punten gegeven, hoe kun je dan die 10 euro aan iemand anders geven?

Kun je t wat duidelijker uitleggen?
emo.gif

via Paypal dus,
Erwin en Nidatje hadden een deal;
Erwin zou Nidatje 12 punten geven
Nidatje zou Erwin daarom dus 10 euro paypal geven.
nu heeft Erwin (volgens hem) nooit geld ontvangen

Nidatje geeft als verklaring daarvoor:
Erwin en ik hadden een deal gesloten via MSN, ik zou aan hem een mooie & zelfgemaakte layout geven, en zou Erwin geen paypal meer hoeven hebben.

Mijn mening; Nidatje heeft nooit wat laten zien over haar/zijn kunsten, en 12 punten is zowizo al overdreven veel.

ik heb het gevoel dat Nidatje alles bij elkaar liegt, maarja dat oordeel laat ik liever aan Ruben/Lennard over.

Nidatje:
Zoals in je PM ik verwijder alle photoshop prestaties
smile.gif
!

dat doet niemand.... de meeste gebruiken het minimaal als screenshot voor hun portfolio.

Lennard

Active member
Ik vind het alsnog een vaag verhaal.
Als Nidatje dan gewoon een mooie layout maakt kan die verkocht worden voor 10 euro en is alles weer in orde..

Robbert:
ik heb het gevoel dat Nidatje alles bij elkaar liegt, maarja dat oordeel laat ik liever aan Ruben/Lennard over.
Ik zeg er niks over, handelen is op eigen risico, dat hebben jullie allebei geaccepteerd.

edit:
jullie = Erwin & Nidatje

Nidatje

New member
Ps opgelost

Robert, ik vind je beschuldingen onnodig
Je moet iemand niet beschuldigen waar je niet zeker van bent !

Robbert

New member
Nidatje:
Ps opgelost

Robert, ik vind je beschuldingen onnodig
Je moet iemand niet beschuldigen waar je niet zeker van bent !

t is mijn mening, geert wilders beschuldigt ook Marokkanen/turken overal van.
het is zijn mening, en daar moet je het mee doen.
een mening = niet direct een beschuldiging.

en ik heb de heletijd gezegd; het is MIJN mening.

ohja: je zegt het is opgelost waarom iets oplossen als er volgens jou niks aan de hand was, dus ik zat wel gewoon goed. ik krijg gewoon een slechte indruk hiervan.

tnx voor mooie feedback, heeft niks met handelen te maken.
ohja nog iets:
het is Robbert.
geen Robert.

Lennard

Active member
Ik heb de feedback verwijderd, feedback geven doe je enkel als je hebt gehandeld, anders niet...

Maargoed, topic gaat dicht, nice dat het opgelost is.

Denk voortaan wel even iets beter na voor je iemand zo even 12 punten stuurt, t had ook anders af kunnen lopen. Uiteraard vergaat dan de wereld ook niet, maar t is toch zonde van je 12 punten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan