Problemen met phpMyAdmin

Hallo,

ik loop tegen een probleem aan en ik heb al een paar dagen lopen zoeken op Google en hier op O2XS.

Ik kan namelijk niet inloggen op phpMyAdmin, ik heb vele malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen, en wil inloggen met mijn gebruikersnaam... Ook heb ik Admin geprobeerd maar dat werkt ook niet,

hier wat screenshots om de zaak wat helderder te laten zien:

Klik om de spoiler te openen
phpMyAdmin.png

phpMyAdminII.png

Met vriendelijke groet,
Alex

Yorrick

Active member
Beste,

In je directadmin moet je bij je MySQL beheer een account hebben. Als je deze hebt kun je daarmee inloggen.
Let op dat je de inlognaam en de database-naam niet door elkaar haalt.
Mocht dit niet werken, laat het dan even weten!

Je kunt hiervoor trouwens ook een ticket maken als je de gegevens niet met ons wilt delen of als je wat sneller antwoord wilt van een moderator of beheerder
biggrin.gif

Fanorg (link):
Beste,

In je directadmin moet je bij je MySQL beheer een account hebben. Als je deze hebt kun je daarmee inloggen.
Let op dat je de inlognaam en de database-naam niet door elkaar haalt.
Mocht dit niet werken, laat het dan even weten!

Je kunt hiervoor trouwens ook een ticket maken als je de gegevens niet met ons wilt delen of als je wat sneller antwoord wilt van een moderator of beheerder
biggrin.gif

Hartelijk bedankt voor het oplossen van mijn probleem! Hierbij een positieve Feedback!
smile.gif

Yorrick

Active member
Hi,

Feedbacks zijn alleen voor als je handelt, dit is niet het geval dus dan mag je helaas ook geen feedback geven.
Nou, veel plezier met je website
biggrin.gif

Bovenaan