Proxygebruik?

Crimtown

New member
Ik krijg op mijn website achter elkaar om de ± 10 seconden steeds iemand die vanaf een UNIEK ip adres (over de hele wereld) http://www.one2xs.com/klik?user=mussolini&id=418 effectief bezoekt, dit gaat ook van mn adverteerdersbudget af.

Kan het kloppen dat iemand hier kijhard aan het valsspelen is?

Aanvulling:
Ik heb mn advertentie nu op pauze gezet (gedeactiveerd).

Jesse

New member
Ik kreeg v/d week een melding dat ik met een proxy klikte vanaf mijn iPod toen ik er nog een keer klikte kreeg ik mijn vergoeding wel.

Maar raar zoveel kliks bij jouw dan...

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het ziet er inderdaad nogal fake uit.. Helaas kan ik er weinig aan doen, hopelijk kan ruben er wel iets aan doen als hij tijd heeft.

Crimtown

New member
Maar is het dan wel mogelijk om mn adverteerders saldo daarvan terug te krijgen? Want ik vind dit toch wel behoorlijk irritant (niet dat one2xs er iets aan kan doen ofzo
yummie.gif
).

Marjolein

Miss Marjolein
ow oke dan begrijp ik het verkeerd. Maar proxys worden sowieso afgekeurd toch met klik-advertenties?
Dus dat snap ik dan niet
yummie.gif

//edit: ging idd om klik-ding.
@TS maak even een ticket dan vraag ik Ruben even om je ticket even te behandelen
smile.gif

Nicopara

Active member
Het is misschien niet via proxys, maar een botnetwerk...

Het beste is om idd een ticket te openen
smile.gif

Willem

Active member
misschien is het dutchleader ofzo, of zoiets. maar het kan ook zijn dat het een programma is dat allerlei verschillende proxys gebruikt voor een site.

Crimtown

New member
Marjolein (link):
@TS maak even een ticket dan vraag ik Ruben even om je ticket even te behandelen
smile.gif

Done, hopen dat het lukt
yummie.gif

Bovenaan