punten koers

Freestyle

New member
tot je punten koers krijgt bv,

1 punt = 1 paypal euro
1 punt = 1 wallie euro
1 punt = 1 dutchleader
1 punt = 1 (wat dan ook)
1 punt = starters host
1 punt = .nl domein

het is een voorbeeld

wat vinden jullie er van???

is ook makkelijk als je snel wilt kijken hoe duur je wallie moet kopen voor 10 punten
of je moet betalen via paypal

Jesse

New member
Je kan punten kopen op one2xs zelf (vast tarief?) wat de gebruikeraanbied voor een bepaald bedrag moet hij/zij zelf weten vind ik en door veel aanbod/weinig aanbod schommelt het een beetje.

Marjolein

Miss Marjolein
is al vaker voorgesteld
Maar het aanbod is variabel dus de prijs ook. Als er ergens veel van wordt aangeboden wordt de prijs lager dus dan heeft zon lijstje geen enkele zin.

Robbert

New member
LOL, jij hebt duidelijk geen economie.

een korte introductie van het prachtige vak, waar je door niks doen nog een 8 kan staan op je rapport.
Op one2xs kan je aanbieden, maar ook aanvragen.
De prijs op zon abstracte markt is afhankelijk van vraag en aanbod (moet je goed kennen voor een toets!) bij veel vraag naar een product, stijgt de prijs.
Opzich logisch, stel: jij bent een oliebedrijf, je hebt 1 vat olie tot je beschikking,
er zijn 5 bedrijven die op jou éné vat olie willen bieden, dan ga je natuurlijk zon hoog mogelijke prijs vragen voor dat éné vat olie.

Zo werkt het ook op one2xs, zijn er 10 mensen die paypal aanvragen, en is er maar 1 die het aanbied, stijgt de prijs, de aanvragers gaan tegen elkaar opbieden waardoor de prijs van het product (in dit geval paypal) zal stijgen.

Kortom: er is geen vaste prijs aan zoiets te geven, de éné keer zul je 1 punt voor 1 euro paypal krijgen en de andere keer kan het 2 punten zijn voor 1 euro paypal.

Aan deze prachtige uitleg kunnen geen rechten worden ontleend, deze geniale tekst is geschreven door Robbert, ja je ziet het goed, DE Robbert.

en om niet te vergeten ©
Wilt u deze tekst toch publiceren op uw website? neem dan contact met ons mij op, voor deze geniale tekst vraag ik zon 200 euro, prijs te hoog...? er is weinig aanbod hoor...!

Luukvdo

New member
@Robbert: held
biggrin.gif

Caner

Held
Robbert:

een korte introductie van het prachtige vak, waar je door niks doen nog een 8 kan staan op je rapport.
De prijs op zon abstracte markt is afhankelijk van vraag en aanbod (moet je goed kennen voor een toets!) bij veel vraag naar een product, stijgt de prijs.
Opzich logisch, stel: jij bent een oliebedrijf, je hebt 1 vat olie tot je beschikking,
er zijn 5 bedrijven die op jou éné vat olie willen bieden, dan ga je natuurlijk zon hoog mogelijke prijs vragen voor dat éné vat olie.

Zo werkt het ook op one2xs, zijn er 10 mensen die paypal aanvragen, en is er maar 1 die het aanbied, stijgt de prijs, de aanvragers gaan tegen elkaar opbieden waardoor de prijs van het product (in dit geval paypal) zal stijgen.

Kortom: er is geen vaste prijs aan zoiets te geven, de éné keer zul je 1 punt voor 1 euro paypal krijgen en de andere keer kan het 2 punten zijn voor 1 euro paypal.

Aan deze prachtige uitleg kunnen geen rechten worden ontleend, deze geniale tekst is geschreven door Robbert, ja je ziet het goed, DE Robbert.

en om niet te vergeten ©
Wilt u deze tekst toch publiceren op uw website? neem dan contact met ons mij op, voor deze geniale tekst vraag ik zon 200 euro, prijs te hoog...? er is weinig aanbod hoor...!

Een paar zinnen was al genoeg hoor
emo.gif

Luukvdo

New member
Freestyle:
tot je punten koers krijgt bv,

tot?
Goed Nederlands typen is niet heel moeilijk hoor
shiny.gif

Joeri

Active member
Ik zou geen richtlijnen doen.
Kijk even in de topics zie wat de normale/gemiddelde prijs is en daarvoor kan je het krijgen
Met een beetje geluk voor minder
smile.gif

Zo is het gewoon goed.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robbert:

en om niet te vergeten ©

Jep, het principe van vraag-aanbod

Hoe meer vraag en hoe minder aanbiedingen hoe hoger de prijs. Hoe minder vraag hoe meer aanbiedingen hoe lager de prijs. Simple :D

Als ik posts op zichzelf zou kunnen sticken had deze een stick gekregen
schater.gif

Bovenaan