Punten leen systeem

Shahiem

Active member
Meestal lenen mensen punten van anderen, daarom wil ik dat er een leen systeem komt.
Dat je bijvoorbeeld hebt:

Binnen 30 dagen moet u het uitbetalen , anders worden je punten bevroeren(Ik zeg maar wat
smile.gif

Goed idee?

Ordian

New member
Nou dan leen ik even 12 punten maar lekker 2 domein namen, en dan betaal ik niets meer terug, zeg maar doei one2xs -> verlies, en ze kunnen er niets tegen doen.

Sjoerd

Active member
Ordian:
Nou dan leen ik even 12 punten maar lekker 2 domein namen, en dan betaal ik niets meer terug, zeg maar doei one2xs -> verlies, en ze kunnen er niets tegen doen.

Ow, bedoelt hij zoiets
ik dacht dat hij bedoelt van punten leen systeem dat je leent van iemand anders ofzo
emo.gif

Geen goed idee dus

Timvz

New member
Ordian ik denk ook al van wat een sukkel wil je one2xs failiet hebben ofzo dat niemand het meer kan gebruiken?

Alexx

New member
Dit suggestie is al gevraagt door mij.
Hiermee kan dan een one2xs user 4/6 punten lenen en hij heeft een gratis hosting/domein
En hij is weg en laat niks meer van zich horen.

en one2xs maakt hiermee dik verlies
smile.gif

Krm

Active member
het is gewoon dat je mensen moet vertrouwen ik heb is marijn 6 punten uitgeleend en heb het ook netjes terug gekregen
smile.gif

Lennard

Active member
Kerem:
het is gewoon dat je mensen moet vertrouwen
Helaas kan dat nou eenmaal niet, als mensen hier gratis 6 punten kunnen halen dan komen ze nevernooit meer terug. Misschien 1 of 2 eerlijke mensen, maar de rest zie je gewoon niet meer.

Daoloth

New member
Kerem:
het is gewoon dat je mensen moet vertrouwen ik heb is marijn 6 punten uitgeleend en heb het ook netjes terug gekregen
smile.gif

santabaard.gif
binnen 2 uurtjes had je je puntjes al terug
biggrin.gif

Bovenaan