Reden opgeven bij sluiten topic

G

Guest

Guest
Hi,

Ik vraag mij heel vaak af waarom topics uit het niets gesloten worden: klik, klik 2

Is het dus een idee om bij het sluiten van je topic een reden op te geven voor de topic bezoekers? Dus dat het ergens onderaan het topic komt te staan, of dat enkel de crew te weten krijgt waarom het gesloten wordt.

Gr
Bas

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Omg
sadley.gif

Ik had de antwoorden niet gelezen ik drukte op JA en toen zag ik dat het 3e antwoord was: Aardappel

Ik stem dus op aardappel
sadley.gif

Maar ik ben wel voor
yummie.gif

Stef

stonks
Tendmex (link):
Omg
sadley.gif

Ik had de antwoorden niet gelezen ik drukte op JA en toen zag ik dat het 3e antwoord was: Aardappel

Ik stem dus op aardappel
sadley.gif

Maar ik ben wel voor
yummie.gif

Ik heb voor je op aardappel gestemd
wink.gif

G

Guest

Guest
Nee, een beheerder heeft een goede reden om een topic te sluiten. Het lijk mij niet nodig dat iedereen die reden weet, vaak is het verduidelijk.

Thom

Thom
Sevvlor (link):
Nee, een beheerder heeft een goede reden om een topic te sluiten. Het lijk mij niet nodig dat iedereen die reden weet, vaak is het verduidelijk.

De TS heeft in deze gevallen het topic gesloten, denk ik.

Lennard

Active member
Thommity (link):

Sevvlor (link):

De TS heeft in deze gevallen het topic gesloten, denk ik.

Dat denk ik ook inderdaad.

Maar als het veel voorkomt bij een bepaalde user dan kunnen we eens navragen waarom hij zoveel topics direct sluit, maar anders lijkt het me niet echt vervelend, al zou een melding wel handiger zijn ja.
Misschien is het product al verkocht, wil hij het toch niet verkopen, etc.

G

Guest

Guest
Daar heb ik een oplossing voor dat je niet elke reden moet weten:

Crew sluit topic:
Dit topic is gesloten door de crew.

Lid sluit topic:
[reden hier invoegen]

Sevvlor (link):

Azdin

New member
Goed idee, hoewel ik gewoon altijd mijn post edit en dan pas sluit maar ik zie dat idd veel mensen dit niet doen.
yummie.gif

Ik zeg ja.

Bovenaan