Reden voor tollerantie

Joeri

Active member
Dat je als je op balkje klikt redenen + datums ziet
Want tollerantie is voor mij een reden om niet te handelen maar als die gebruiker bijv aan 80% zit door dubbelposts en goede feedbacks heeft kan je er toch mee handelen

Nicopara

Active member
Idd een goed idee
smile.gif

Joeri

Active member
want ik heb nu ook ca 50 omdat ikvoordat ik actief werd reclame maakte van: vul in en win ipod
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Waar is de feedback anders voor?
feedback en tollerantie staan al los van elkaar, dus iemand met 80% kan toch 20 positieve feedbacks hebben, dus is dan betrouwbaar met handelen. Ik vind dat de reden waarom de beheerders iemand een paar procenten geef iets prive en niet wat iedereen hoeft te weten.

Marjolein

Miss Marjolein
wat Joeri voorsteld is dat iedereen het kan zien. En zelf weet je het toch al want je krijgt volgens mij een berichtje van een beheerder met de reden
smile.gif

Sebas

Active member
Marjolein:
wat Joeri voorsteld is dat iedereen het kan zien. En zelf weet je het toch al want je krijgt volgens mij een berichtje van een beheerder met de reden
smile.gif

dat vind ik dan inderdaad als iedereen het kan zien prive

Wouter

New member
goed idee. Maar dan moeten de gebruikers allee mensen dat ze feedback gegeven hebben nog eens een reden schrijven...
Ofwel opnieuw beginnen, maar dit is dan ook niet handig
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Joeri:
Ja en dan mischien als iemand het niet wil dat je in profiel weer uit kan klikken
wat heb je er dan aan? Zoals ik al zei, de feeback geeft genoeg zekerheid om met iemand te handelen of niet, tollerantie staat hier los van.

Lennard

Active member
Tollerantie heeft inderdaad helemaal niets met feedback te maken..

Iemand met 99% kan nog goudeerlijk zijn, maar misschien wat spammerig overkomen op het forum of wat grof qua taalgebruik zijn.

Volgens mij is er nog geen enkele waarschuwing uitgedeeld voor mensen die niet eerlijk handelden, ik meen één keer een ban, maar verder ook niet.

Jeffreyy

Jeffrey
Ik heb nog 0%, Dus voorlopig geen vakantie voor mij denk..

Maar ik denk dat Lennard iets minder blij word als ik de naam van mijn vorige account vertel die banned was
yummie.gif

Bovenaan