Referral

Dylan

<script>
Idee 1: Dat je {referrals} kan zetten in je onderschrift en dan zie je hoeveel referrals je hebt.

Idee 2: Dat je iemand kan doorsturen dus zo:
Home
dus als iemand dan daar op klikt staat er waarschijnlijk dat er een account moet aangemaakt moet worden. Dan gaat ie dus naar de registratie pagina en dan is het alsnog een referral.
Want als je iemand gewoon een link geeft en hij maakt dan een account aan dan is het volgens mij geen referral.

Lennard

Active member
Als je iemand naar:
Home
verwijst en hij klikt daarna door naar het forum en weet ik wat allemaal, en hij komt een maand niet op de site en meldt zich dan aan, dan is het alsnog een referral van jou.

Doorverwijzen naar:
http://www.one2xs.com/threads/622&ref=dylanh
kan ook gewoon zonder problemen, dat werkt allemaal nog dan
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Idee 1 kun je gewoon zelf in je onderschrift zetten en veranderen als je een nieuwe referral heb. Je punten en adverteersaldo kan ieder uur veranderen dus is dit makkelijk dat dit automatisch gaat maar het aantal referrals veranderd niet zo snel dus is dat een kleine moeite om dit zelf bij te houden lijkt me?

Epicrobzer

Active member
En dan nog iets wat voor een toegevoegde waarde heeft dit? En het praktische nut mag je me ook uitleggen
emo.gif

Sanderc

New member
Epicrobzer (link):
En dan nog iets wat voor een toegevoegde waarde heeft dit? En het praktische nut mag je me ook uitleggen
emo.gif

Veel dingen hier hebben ook geen nut hoor
emo.gif

Bovenaan