Refferals

Jesse

New member
Beste leden,
Ik had een veel te mooie refferal zover weten te krijgen lekker actief mee te doen op one2xs, maar nou is hij mijn refferal niet, hij heeft ooit een refferal link van een ander gekregen *noem geen naam*, en nu is hij dus mijn refferal niet.

Het lijkt mij meer dan logisch dat ik hem heb overtuigt en hij dus mijn refferal wordt?

Robbert

New member
Dit kun je nooit echt bewijzen. dus gewoon simpel pech, en hoeveel krijg je voor 1 actieve refferal, 0.2?

Jesse

New member
Robbert:
Dit kun je nooit echt bewijzen. dus gewoon simpel pech, en hoeveel krijg je voor 1 actieve refferal, 0.2?
0,5 ik kan het niet bewijzen maar het is raar dat de link dan blijft hangen in je cookie ofzoow en dat de volgende keer dat je op one2xs komt je je aanmeld onder een andere naam. Kan daar niet iets aangedaan worden gaat me niet om de punten nu.

Markvp

New member
Helemaal mee eens! wilde me onder jou aanmelden!
cry.gif

En toen werd ik onder iemand anders zet, terwel ik zijn link (onder wie ik nu sta)
ooit eens via een linkspel klik gehad heb.

Op deze maneer zet ik hem even in mijn linkspel en zijn alle leden die zich in de toekomst aanmelden van mij!
schater.gif

Denk niet echt de bedoeling van een referral systeem neem ik aan?

Jesse

New member
Op die manier is het ook mogelijk om een startex te maken die je gewoon hele dag laat aan staan en die als begin pagina voor 0,1 nou 1000 punten = 10.000 vieuws zal vast wel wat winst mee uit te halen zijn
santabaard.gif

Lennard

Active member
Ik heb Verdienpunt een redelijke regeling voorgesteld, maarja, als hij die weigert kan ik er ook weinig aan doen verder.

Ik heb het nu iets veranderd.

Markvp

New member
Voorstel is niet nodig hoor, gaat mij erom dat hij aangepast wordt.
Hierbij mijn excuus voor het boos overkomende bericht, was niet mijn bedoeling
cry.gif
.
Het zal me niet meer overkomen, ben voor het eerst op een forum dus had geen idee dat het zoveel inpect zou hebben, op de leden hier.

Lennard

Active member
Zoveel impact heeft het volgens mij nou ook weer niet, maar daar gaat het helemaal niet om.
t Was het one2xssysteem wat zo werkte, omdat je in beginsel voor het eerst van one2xs hebt gehoord door de gebruiker waar je uiteindelijk referral van bent.

Omdat ik jouw standpunt ook wel weer begreep heb ik je voorgesteld Jesse alsnog te belonen als jij een actief lid zou worden; een voorstel wat door jou direct werd afgewezen.

Bovenaan