Reporten

Tom

Active member
Hallo,

Ik reporte net een post(een tutorial van Jurre met zijn refferal link erin), maar toen drukte ik per ongelijk expres twee keer op report, maar toen kwam er dus twee keer hetzelfde onderelkaar te staan, is het niet handig om een floodcontrol er op in te bouwen?

mvg,
Tom

Lennard

Active member
Opzich heb je wel een punt, maar zolang er geen misbruik van wordt gemaakt vinden we t nog niet echt nodig.

Lennard

Active member
Ruben is dat.
emo.gif

Jesse

New member
Kerem:
Ook goed het is nu veel mooier beter en sneller geworden
En meld knop en chat bugt nog steeds in IE8 bij mij maar zal wel weer aan me pc liggen op me Ipod (safari) doet hij het idd wel gewoon
sadley.gif

Jurre

New member
Tom:
Hallo,

Ik reporte net een post(een tutorial van Jurre met zijn refferal link erin), maar toen drukte ik per ongelijk expres twee keer op report, maar toen kwam er dus twee keer hetzelfde onderelkaar te staan, is het niet handig om een floodcontrol er op in te bouwen?

mvg,
Tom

Oftopic: Wat is jouw probleem, omdat je dan mijn refferal wordt, jij verliest er niks opt? dan typ je de site toch gewoon in? in plaats van er op te klikken.

Daiman

New member
Lennard:
Ik heb een stuk of 10 reports van jou binnengekregen, dus denk dattie wel werkt.
emo.gif

oow sorry

maar er kwam veder geen melding
kan ook aan IE 7 liggen

Paull

New member
lijkt mij wel want voor je het weet komen er mensen met verkeerde bedoelingen achter
emo.gif

Bovenaan