Resellers aanbieden

Krm

Active member
zovaak voorgesteld zo ver is one2xs nog niet
maar ik durf te wedden als we hier 10.000 leden hebben dat we het dan wel hebben

Robbert

New member
Vaker voorgesteld, vaker afgekeurt.
Reden was volgensmij dat als je een reseller aan iemand verkoopt, diegene ook weer hostings kan verkopen. Aangezien one2xs ook hostings verkoopt gooien ze hun eigen ruiten in.

Lennard

Active member
^- Wat Robbert zegt.

@ Kerem: Al hebben we een miljard leden, zolang ik medebeheerder van one2xs ben komt het er niet.
hypocrite.gif

R

Remcoboy

Guest
Lennard:
@ Kerem: Al hebben we een miljard leden, zolang ik medebeheerder van one2xs ben komt het er niet.
hypocrite.gif

Nu zie ik ruben jouw er al uitgooiene
emo.gif
!

Remcoboy

New member
Lennard:
^- Wat Robbert zegt.

hypocrite.gif

Hoezo dan?

Marjolein

Miss Marjolein
Remcoboy:

Lennard:
^- Wat Robbert zegt.

hypocrite.gif

Hoezo dan?

lees het topic even door, of snap je de uitleg niet?

Remcoboy

New member
Marjolein:

Remcoboy:

Lennard:
^- Wat Robbert zegt.

hypocrite.gif

Hoezo dan?

Sorry.

Robbert

New member
Remcoboy:

Marjolein:

Remcoboy:

Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard:
^- Wat Robbert zegt.

hypocrite.gif

Hoezo dan?

Jawel,

Waarom niet, jullie verdienen dan toch ?

Omg, ga een boterham pindakaas eten en lees mijn reactie eens, dan snap je het, wtf heb jij voor n IQ?

Marjolein

Miss Marjolein
nou robbert, iets minder kan wel.

@ remcoboy: het is heel simpel... voorbeeldje: stel ik heb een eigen boomgaard met appelbomen en ik verkoop de appels , dan zou ik wel heel dom zijn om ook die appelbomen te gaan verkopen, ik maak wel winst met de verkoop van de bomen maar niet meer met de appels, dus geen inkomsten meer. Snap je?

Remcoboy

New member
Marjolein:
@ remcoboy: het is heel simpel... voorbeeldje: stel ik heb een eigen boomgaard met appelbomen en ik verkoop de appels , dan zou ik wel heel dom zijn om ook die appelbomen te gaan verkopen, ik maak wel winst met de verkoop van de bomen maar niet meer met de appels, dus geen inkomsten meer. Snap je?

Ja, bedankt.

Bovenaan