Runescape accounthandel verbieden

Lennard

Active member
Ik ben het met Rik eens.

Als je een Runescape account of wat dan ook wil kopen dan moet je je eerst verdiepen in de regels en het risico wat je loopt, want veel sites hebben zon recovery-systeem waarmee je je account terug kan halen.

Als je het dat risico waard vindt, of je vertrouwt de persoon van wie je het account koopt, dan ga je de deal aan, en zo niet: dan niet.

Stel ik wil een account kopen van iemand, en ik weet dat ik die persoon kan vertrouwen, dan moet ik daar toch niet in tegengehouden worden?

Willem

Active member
Lennard (link):
Ik ben het met Rik eens.

Als je een Runescape account of wat dan ook wil kopen dan moet je je eerst verdiepen in de regels en het risico wat je loopt, want veel sites hebben zon recovery-systeem waarmee je je account terug kan halen.

Als je het dat risico waard vindt, of je vertrouwt de persoon van wie je het account koopt, dan ga je de deal aan, en zo niet: dan niet.

Stel ik wil een account kopen van iemand, en ik weet dat ik die persoon kan vertrouwen, dan moet ik daar toch niet in tegengehouden worden?

Hiermee ben ik het dan wel weer eens. Het is een eigen risico en zo is het bij alles eigenlijk dusja.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
als runescape niet mag moet je alles gaan verbieden...
habbo runescape steam clubpenguin etc

gewoon goed keuren
smile.gif

Kingunit

New member
Bash (link):
In de Habbo AV staat toch duidelijk dat je je accounts of spullen NIET mag verkopen voor geld. Punten is een betaalmiddel (omgerekend geld), en dat negeert one2xs ook. Betj gek jwz.
emo.gif

jamang swa jwa meng G. one2xs doet niets verkeerd hoor, het zijn tevens geen wetten.

Bovenaan