Runescape/Habbo spul

Mikek

New member
Beste,

Ik vind het de laatste tijd niet normaal meer dat er zo veel runescape/habbo spullen verkocht worden.
Daarom is mijn idee dat je aan kan vinken bij het starten van je topic: Runescape/Habbo [ ]
Daarna kan je later bij het forum instellingen invullen dat jij geen Runescape/Habbo topics wil.

Greetz

Wiitse

New member
Ik heb er ook een hekel aan dus van mij mag het. Je kunt ook doen dat je Habbo kunt aanvinken, Runescape kunt aanvinken en overige online games zodat dat handiger werkt. Ik heb gewoon een hekel aan Habbo en Runescape dus ik wil gewoon dat die topics niet meer zichtbaar zijn.

Bartv

Active member
Je snapt wel dat dit veel werk is?
Dit ID wilt deze topics niet zien, dit topic ID is runescape Dit topic ID is habbo.
Ik denk dat het afgekeurt word voor onnodig werk

Azdin

New member
Je kan tog ook gwn tags plaatsen in je topictitel ofzo? Like [Habbo] ofzo?
Vind het nogmaals overdreven maarja
yummie.gif

Mikek

New member
Misschien is het makkelijker met een true of false dat hij bijv geen topics van false showt.

BasDev

Active member
Misschien een Nieuw Forum aanmaken waar dat allemaal in mag en dan Bij Profiel een optie om dat Forum te verbergen?

Mikek

New member
@Therichg Ja dat zou ik ook zeggen als ik jouw was dat is het enigste wat jij doet hier op one2xs
@SuperB +1 simpel om te doen voor admins (lijkt mij) En iedereen die er van af wil zijn is er vanaf

Jort

New member
Superb (link):
Misschien een Nieuw Forum aanmaken waar dat allemaal in mag en dan Bij Profiel een optie om dat Forum te verbergen?

Totaal overbodig.

Robbert

New member
Ooit opgevallen dat je alleen leest wat je wil lezen?
Kijk maar als je een krant in je handen hebt, je gaat niet alles lezen, je kijkt eerst naar de titels, spreekt deze je aan? -> je leest verder.

Dit is (in ieder geval bij mij) ook zo op een forum, ik lees Habbo in een topic titel -> ik lees hem verder niet meer en ik kijk verder.

Een apart forum hiervoor aanmaken is dus eigenlijk overbodig, en de mensen die habbo/runescape leuk vinden, vinden misschien juist weer andere dingen niet leuk, die klagen toch ook niet?

Wiitse

New member
Ik vind wel dat Habbo/Runescape one2xs bijna overneemt. Voor mijn gevoel gaat de helft van de topics in aanbiedingen/aanvragen over Habbo/Runescape!

Kingunit

New member
Ik irriteer me er ook aan.
Maar je moet er maar mee leven.
Er zijn ook een boel mensen die alleen geintresseerd zijn in habbo, en hier niet voor de websites
Dus als er een script word aangeboden hoor je hun ook niet klagen.

Wiitse

New member
Kingunit (link):
Er zijn ook een boel mensen die alleen geintresseerd zijn in habbo, en hier niet voor de websites

Deze site is gemaakt voor websites dus ze mogen ook niet klagen! Als ik Lennard was had ik er wel wat tegen gedaan want de meeste leden zijn hier voor domeinen en hosts maar tegenwoordig gaat het hele forum ergens anders over, vooral habbo/runescape (Ik het aanbiedingen topic vooral). Ik wil altijd dat ik alle topics bekijk zodat ik op het forumoverzicht kan zien of er iets nieuws is. Nu moet is dus steeds al die topics aanklikken en weg klikken wat ongelooflijk irritant is!

Semmiiee

New member
Ik vind het wel een goed idee
biggrin.gif

Dat je kan kiezen als je habbo/runescape topics kunt zien ofniet..

MAAR er is een nadeel...

Er gaan zekers topics komen bv: HABBO ACCOUNT TE KOOP en dat de eigenaar van het Topic,
Niet heeft aangevingd dat het een Habbo topic is, Zo ziet iedereen het...
De Mods kunnen het dan wel aanpassen, maar dat is gewoon weer meer werk voor de MODS!

Kingunit

New member
Wiitse (link):

Kingunit (link):

Deze site is gemaakt voor websites dus ze mogen ook niet klagen! Als ik Lennard was had ik er wel wat tegen gedaan want de meeste leden zijn hier voor domeinen en hosts maar tegenwoordig gaat het hele forum ergens anders over, vooral habbo/runescape (Ik het aanbiedingen topic vooral). Ik wil altijd dat ik alle topics bekijk zodat ik op het forumoverzicht kan zien of er iets nieuws is. Nu moet is dus steeds al die topics aanklikken en weg klikken wat ongelooflijk irritant is!

Ik weet zeker dat jij ook wel eens iets verkocht / gekocht hebt wat niet met domeinen heefd te maken. En waarom zou one2xs dit afschaffen? Ze verdienen er gewoon geld mee.

Bovenaan