Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Opeens schoot in mij een idee op. Dat wanneer er een scam melding komt voor een bepaald persoon, zijn/haar punten direct automatisch inactief worden. Om te voorkomen dat deze persoon zijn/haar punten gebruikt.
Sdejong (link):
Wanneer er consequenties zijn voor het vals reporten van mensen is het al opgelost.
Die consequenties zijn er... in theorie.
Je kunt nooit 100% zeker weten of iemand echt gescamd heeft, en zo kun je ook nooit 100% zeker weten of iemand een scam-report nep invult.
Ik durf te wedden dat er heel veel onterechte meldingen zijn dus dat heeft degene er altijd last van. Hierdoor gaan er weet ik zeker nog vel meer onterechte scam meldingen komen.
Iets van 80% van de meldingen is vals of niet te controleren... Ik kan vanuit het scammeldingen-overzicht met 1 klik een PM sturen naar de scammer om om uitleg te vragen, dan worden ook meteen zijn punten bevroren.
We bevriezen soms wel, maar om het direct bij een aangifte te laten doen vind ik ook weer zo wat.
Dan krijg je ook dat mensen gaan dreigen met het bevriezen van punten denk ik.
@Maritaap, video is gewoon makkelijk om na te maken. Misschien nog wel makkelijker dan een screen. Je veranderd in de bron van een situatie de tekst van een persoon en klaar ben je.