[Scam] Beslag laten leggen op punten

Sdejong

New member
Hee,

Opeens schoot in mij een idee op. Dat wanneer er een scam melding komt voor een bepaald persoon, zijn/haar punten direct automatisch inactief worden. Om te voorkomen dat deze persoon zijn/haar punten gebruikt.

Groet,
Steven

Sjoerd

Active member
Dat gaat leuk worden, door valse meldingen gaat van iedereen oppeens het saldo vaststaan...
Gaat hem niet worden denk ik
wink.gif

Sdejong

New member
Wegens actieve support, zou dit geen probleem moeten zijn. Wanneer er consequenties zijn voor het vals reporten van mensen is het al opgelost.

Alemaalte

New member
Als je 100 man inhuurd niet, ze zijn maar met 2 he, waarvan er ook nog iemand het script werk moet doen. Het zijn maar gewone mensen he.

Lennard

Active member
Sdejong (link):
Wanneer er consequenties zijn voor het vals reporten van mensen is het al opgelost.
Die consequenties zijn er... in theorie.
Je kunt nooit 100% zeker weten of iemand echt gescamd heeft, en zo kun je ook nooit 100% zeker weten of iemand een scam-report nep invult.

Mauriceb

New member
Ik ben al 2 keer gescamt hier en voel me gewoon spijtig dat ik weer 40 euro heb betaald.
Weer 13 punten betaald voor niks.

Maar ach.. geld moet rollen toch? maar dit was de laatste keer dat hier geld heen gaat.

Wiitse

New member
Ik durf te wedden dat er heel veel onterechte meldingen zijn dus dat heeft degene er altijd last van. Hierdoor gaan er weet ik zeker nog vel meer onterechte scam meldingen komen.
emo.gif

Lennard

Active member
Iets van 80% van de meldingen is vals of niet te controleren... Ik kan vanuit het scammeldingen-overzicht met 1 klik een PM sturen naar de scammer om om uitleg te vragen, dan worden ook meteen zijn punten bevroren.

We bevriezen soms wel, maar om het direct bij een aangifte te laten doen vind ik ook weer zo wat.
Dan krijg je ook dat mensen gaan dreigen met het bevriezen van punten denk ik.

Lennard

Active member
marit.png

Net echt en dus prima te vervalsen, met videos kan het ook maar ik heb geen tijd om daar een voorbeeldje voor te maken.

G

Guest

Guest
@Lennard Is 12121212 mijn IP ? x]

En ik neem aan dat one2xs de logs wel kan terugkijken.
Die video ben ik wel benieuwd naar btw.

Sdejong

New member
@Maritaap, video is gewoon makkelijk om na te maken. Misschien nog wel makkelijker dan een screen. Je veranderd in de bron van een situatie de tekst van een persoon en klaar ben je.

Lennard

Active member
Koop de film Avatar eens. Is dat allemaal echt? Waarom zou dat wel te maken kunnen zijn met de computer en zou je geen MSN gesprekken kunnen faken?

Bovenaan