Scam voorkomen

Antonn

New member
Hi

Naar aanleiding van dit topic bedacht ik me een plan. Tot dat iemand in heel zijn one2xsleven 10 punten heeft gespaard kan hij enkel een bod doen in een veiling als hij dat bod ook heeft.

Als hij hierna weer wilt bieden ik een ander topic, en hij heeft nog steeds het laatste bod in dt andere topic en als hij die topic zou winnen geen genoeg punten over zou hebben voor dit bod kan hij dat bod ook niet bieden. Misschien even 2 keer lezen want is nogal ingewikkeld deze alinea.

Grtzz

V

Verwijderd lid 399

Guest
Maar als je dan de punten wilt kopen nadat je het krijgt?

Antonn

New member
Nielsie (link):

Dat kan dus pas nadat je in heel je one2xs leven x punten verzamelt hebt. Anders gaan die noobs die eens een account maken en 1 dag online komen overal de BIN bieden, en we zien ze nooit terug. Dan ligt heel one2xs overhoop en hun leventje gaat gewoon door. Ipv 10 kan je ook 2 of 5 punten nemen.

Ewan

New member
En als je nou 0.2 hebt en het startbod is 0.1 dan zou je dus niet mogen bieden?
emo.gif

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Nielsie (link):

Dat kan dus pas nadat je in heel je one2xs leven x punten verzamelt hebt. Anders gaan die noobs die eens een account maken en 1 dag online komen overal de BIN bieden, en we zien ze nooit terug. Dan ligt heel one2xs overhoop en hun leventje gaat gewoon door. Ipv 10 kan je ook 2 of 5 punten nemen.

Dan wordt het bod verwijderd door een teamlid en kan de veiling weer verder?

Robbert

New member
Weer zon vorm van schijn veiligheid.
Netalsof alle beginners scammen en netalsof alle mensen die ooit 10 punten hebben gespaard (ooit) niet kunnen scammen.
Zo wek je alleen maar schijn veiligheid waardoor de gebruiker zelf niet meer oplet.
Je zult zelf gewoon alert moeten zijn hierbij.

Antonn

New member
Ewan (link):
En als je nou 0.2 hebt en het startbod is 0.1 dan zou je dus niet mogen bieden?
emo.gif

Jawel
emo.gif

Robbert (link):
Weer zon vorm van schijn veiligheid.
Netalsof alle beginners scammen en netalsof alle mensen die ooit 10 punten hebben gespaard (ooit) niet kunnen scammen.
Zo wek je alleen maar schijn veiligheid waardoor de gebruiker zelf niet meer oplet.
Je zult zelf gewoon alert moeten zijn hierbij.

Iemand die al punten heeft gehad gaat minder snel scammen dan ieman die nog nooit punten heeft gehad. Zon zikle noob gaat niet zo snel punten kopen.

Antonn

New member
Wiitse (link):
Punten kopen? Is dat de bedoeling op one2xs?

Neen
confused.gif

Maar als je nieuw lid bent en je hebt nog nooit punten gehad, dan ga je niet zo snel serieus ergens op bieden.

Epicrobzer

Active member
Wat is dat nu weer voor een belachelijke redenatie? Voor het zelfde geld komt iemand van SD hier om goedkoop scripts te krijgen. En omdat hij geen 10 punten heeft gespaard (wat bedoel je met sparen alleen doe ads en klik ads ofwat?) mag hij niet kopen hier? Sorry hoor maar dat vind ik de grootste bullshit ooit verzonnen.

Antonn

New member
Epicrobzer (link):
Wat is dat nu weer voor een belachelijke redenatie? Voor het zelfde geld komt iemand van SD hier om goedkoop scripts te krijgen. En omdat hij geen 10 punten heeft gespaard (wat bedoel je met sparen alleen doe ads en klik ads ofwat?) mag hij niet kopen hier? Sorry hoor maar dat vind ik de grootste bullshit ooit verzonnen.

10 is wat overdreven, 1 a 2is beter. En punten kopen mag ook.

Maar ze mogen wel op veilingen bieden, maar enkel als ze het bedrag wat ze bieden ook hebben.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij is dit al eens eerder voorgesteld, en wat Robbert zegt: Je zorgt alleen voor een schijnveiligheid.

Jordy

New member
Aan de ene kant vind ik het best een goed idee,
dat als je bied dat je al ooit een keer moeten moet hebben gehad, bijvoorbeeld via een klik advertentie ofz...

en dat je dan pas kunt bieden? Want je kunt nu ook een acc aanmaken en op elke veiling bieden?

Antonn

New member
Jordyz (link):
Aan de ene kant vind ik het best een goed idee,
dat als je bied dat je al ooit een keer moeten moet hebben gehad, bijvoorbeeld via een klik advertentie ofz...

en dat je dan pas kunt bieden? Want je kunt nu ook een acc aanmaken en op elke veiling bieden?

Dat bedoel ik dus. Al is het 0.1, als er 10jarige kleuter die niks van forums afweet hier komt en ziet dat hij kan bieden zal hij dit hier en daar wel eens voor de lol doen, en dan gewoon weggaan. Wij ziten dan te klooien met de vraag of we door moeten gaan, of hij gaat betalen, ...

Lennard

Active member
Als je die regel invoert dan wordt dat voor een boel leden lastig, terwijl we vrijwel geen last hebben van het probleem wat je beschrijft.

Antonn

New member
Lennard (link):
Als je die regel invoert dan wordt dat voor een boel leden lastig, terwijl we vrijwel geen last hebben van het probleem wat je beschrijft.

Hoezo lastig? Een nieuw lid moet de eerste keer dat hij bied toch maar enkel dat bedrag hebben

Bovenaan