Schermnaam geschiedenis

Rik

Eindbaas
Heya one2xs,

Je ziet wel eens dat mensen hun naam laten veranderen, en dat je dan in je sig moet zetten dat je naam veranderd is. Maar is het misschien ook handig om op het profiel een schermnaam geschiedenis aan te kunnen klikken. Zo kan ik nu bijvoorbeeld niet meer nakijken of een bepaald iemand een systeem van mij heeft gekocht, omdat die nu met een andere naam rondloopt, terwijl in de puntenlog nog steeds de oude naam staat.

Een andere optie is natuurlijk in de puntenlogs de namen ook dynamisch (als ID) opslaan.

~ Rik

Erik

Lid
Goed idee, Rik.
smile.gif

Opzich wel nice idee idd.
Mocht je nu snel willen weten wat de oude username van iemand was dan kun je dat nog per ticket opvragen.
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Lennard:
Mocht je nu snel willen weten wat de oude username van iemand was dan kun je dat nog per ticket opvragen.
biggrin.gif

Dat is het punt, je kan niet altijd verwachten dat er een support-medewerker online is, en anders krijgen jullie ook weer zoveel werk
yummie.gif

Jesse

Lid
Lennard:
Klopt, maarja, we hebben misschien 10 namen veranderd het afgelopen jaar.
yummie.gif

Daar was ik er een van
thumbsup.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Rik:

Lennard:
biggrin.gif

Dat is het punt, je kan niet altijd verwachten dat er een support-medewerker online is, en anders krijgen jullie ook weer zoveel werk
yummie.gif

maar hoe vaak wordt dit nou nagevraagd? zal niet iedere dag zijn, hoogstens 5x per jaar of zo? Dan kan je toch wel even wachten tot er wel een crewlid online is
smile.gif

Rik

Eindbaas
true, maar ik moest al minstens 5x deze maand in mijn log kijken, en daar waren sommige namen dus anders
schater.gif

Bovenaan