Server poort voor m`n radio?

Zollerapos

New member
Als ik radio scripts op mn server wil laten draaien moet ik dezelfde poort als me radio openen dacht ik..

Nu was de vraag: Kan dit bij one2xs?

Lennard

Active member
Als je een VPS hebt lijkt me van wel (zal ik navragen voor je als je van plan bent een VPS te kopen), als je gewone hosting hebt kun je zelf geen poorten open zetten.

Jesse

New member
Antagonist gebruikt een jongere directadmin trouwens
yummie.gif

Zollerapos

New member
Ja maar de vraag is,
Of jullie dat willen doen voor ons?
Aangezien onze systemen crashen...

Lennard:
Als je een VPS hebt lijkt me van wel (zal ik navragen voor je als je van plan bent een VPS te kopen), als je gewone hosting hebt kun je zelf geen poorten open zetten.

VPS is ook heel duur :l

Rik

Eindbaas
Forumleiding
VPS is in vergelijking met betaalde VPSen best goedkoop op one2xs hoor.

Jeffreyy

Jeffrey
Licht er aan wat voor scripts het zijn,
Zover ik weet hoeft het niet, heb nu momenteel zelf ook een radio namelijk.
En niks poort 8008/8009 open, en toch werken alle scripts.
Je moet gewoon je script laten verbinden met je server en dan doet hij het als jet goed is.

Zollerapos

New member
Radio status
DJ Banner systeem

Kijk we hebben het nu op Dhost maar dat is veeeeel te traag.
En aangezien wij een radio zijn die wel denkt om de bezoekers zoeken we een alternatief..

dus als ik het op mn eigen host wil van one2xs moet als ik het goed heb dezelfde poort open als van me radio.

Dus zouden jullie dit willen doen het helpt ons enorm opweg om de website nog beter te maken

Zollerapos

New member
Uhu~
Googlen goh daar was ik nooit opgekomen zeg.. (...)

Ik vraag toch of ze dat HIER op ONE2XS kunnen doen

Groet,
dave
(dus niet wim van die andere berichten)

Daiman

New member
je moet gewoon een windows media player html object op je pagina zetten die verbinden met je shoutcast/icecast/windows media embed server
daarvoor hoef je geen poort open te zetten alleen als je je shoutcast server achter je router hebt dan moet je de poorten 8000 en 8001 naar jouw ip van je server leiden en dan moet alles werken

Bovenaan