Showcase

Thijns

New member
Beste One2xsers,

Vele forums hebben ze showcases mensen kunnen hier hun creaties laten zien en laten beoordelen. Regelmatig vragen mensen in webwereld en offtopic wat mensen van hun websites, ideeen of creaties vinden.

Het is een cruciaal stukje bij het maken van een website, nl het feedback. Bovendien leren veel mensen door te zien. En dan zijn er ook nog zulke gekken als ik die het leuk vinden om zulke afbeeldingen & websites te bekijken en te beoordelen.

Waarom maken we hier geen forumonderdeel van? Ik zeg doen!

Forum

Algemeen
-Mededelingen
-Vragen
-Suggesties
-Bugs

Handelen
-Aanbiedingen
-Aanvragen

Overige
-Webwereld
-Showcases
-Advertentiemededelingen
-Tutorials
-Prijsvragen & Contents
-Games
-Offtopic

G

Guest

Guest
Webwereld
Problemen met je website? Net een nieuwe gemaakt? Deel hier je ervaringen en vragen.

Hoort gewoon in Webwereld?

En:

" Bovendien leren veel mensen door te zien."

Vandaar die ogen op je avatar?

Desire

Active member
Ik zeg ook doen, ik ben ook zo`n gek die alles bekijkt
emo.gif

Thijns

New member
Xjessex (link):
Webwereld
Problemen met je website? Net een nieuwe gemaakt? Deel hier je ervaringen en vragen.

Hoort gewoon in Webwereld?

En:

" Bovendien leren veel mensen door te zien."

Vandaar die ogen op je avatar?

Toch vind ik een apart forum overzichtelijker, want de onderwerpen in webwereld lopen naar mijn mening een beetje te ver uit elkaar.

Xjessex eindelijk begrijpt iemand mij
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik vind het wel goed hoe het nu is. Je kan gewoon in webwereld je topic zetten met iets als [show]
Een heel nieuw gedeelte lijkt me geen goed idee.

Toms

New member
Het lijkt me een goed idee, want in webwereld komen vee vragen over scripts en zo. En minder Show gebeuren, maar het zou wel overzichtelijker zijn.

Ewan

New member
Ja en zullen we ook een aparte categorie voor html vragen maken en een voor php, css, javascript enz wat dat is allemaal veel overzichtelijker!!!11111!!1
redface.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
redface.gif
redface.gif
redface.gif

Nee, gewoon niet doen

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ewan (link):
Ja en zullen we ook een aparte categorie voor html vragen maken en een voor php, css, javascript enz wat dat is allemaal veel overzichtelijker!!!11111!!1
redface.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
redface.gif
redface.gif
redface.gif

Nee, gewoon niet doen

webwereld is vragen over je site
showcase kan je je site laten zien en verbeteringen vragen. je kan toch ook sub categorieën maken dus een topic webwereld en daarin nog 2 categorieën

Janm

Active member
Ja dat word helemaal indelen als je een bericht/topic gaat maken, dat gaat niet werken hoor. Vooral voor nieuwe leden wordt het een ramp, met al die verzameltopics zoals deze.

Thijns

New member
Ik denk dat het ontzettend handig zal zijn, ik heb deze week alweer 3 sites voorbij zien komen. Het is altijd een leuke catogorie om in terug te kijken.

Wat zou lennard er van vinden? (subtiele hint!)

toevoeging op 29 juni 2012, 02:36:51:
Jahallow, graag u mening!
thumbsup.gif

Bovenaan