Site niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricaaa

New member
Heb zojuist een pakket besteld + domein. Beide natuurlijk gekoppeld, alleen ik krijg mijn website niet te zien. Ook niet als ik mijn tijdelijk link gebruik.

Ik kom op één of andere Whear site terecht.

G

Guest

Guest
Dat is raar.. Heeft de gebruiker Kingboy misschien jouw domein in zijn DirectAdmin gezet?

Ricaaa

New member
Xjessex (link):
Dat is raar.. Heeft de gebruiker Kingboy misschien jouw domein in zijn DirectAdmin gezet?

Dat zou ik super knap vinden, aangezien ik het domein net 10 minuten geleden heb aangemaakt.

G

Guest

Guest
Ricaaa (link):

Xjessex (link):

Dat zou ik super knap vinden, aangezien ik het domein net 10 minuten geleden heb aangemaakt.

Dan zou hij verkeerd gekoppeld zijn? Even ticket aanmaken o.i.d.?
smile.gif
.

Ricaaa

New member
Milan (link):
Misschien was ie net uit quarantaine? Krijg je hem wel toegevoegd in DA of niet?

Hij is al toegevoegd.

G

Guest

Guest
Ricaaa (link):

Milan (link):
Misschien was ie net uit quarantaine? Krijg je hem wel toegevoegd in DA of niet?

Hij is al toegevoegd.

Dan wachten op DNS update misschien?

Ricaaa

New member
Xjessex (link):

Ricaaa (link):

Milan (link):

Hij is al toegevoegd.

Dan wachten op DNS update misschien?

seostamina.s2.one2xs.com gaat ook naar die Whear site, dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij zit er een foutje in de htdocs (of hoe heet dat?). Hierdoor verwijst *.s2.one2xs.com naar die site door.

Ricaaa

New member
Rik (link):
Volgens mij zit er een foutje in de htdocs. Hierdoor verwijst *.s2.one2xs.com naar die site door.

Volgens mij ook, maar ik kan dat niet aanpassen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ricaaa (link):

Rik (link):
Volgens mij zit er een foutje in de htdocs. Hierdoor verwijst *.s2.one2xs.com naar die site door.

Volgens mij ook, maar ik kan dat niet aanpassen.

Ik heb het luukelfje er even op afgestuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan