slimme mappen

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
misschien dat je een map kan aanmaken en dan een gebruikersnaam(en) invullen en de berichten van die gebruikersnaam(en) komen in die map.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Kun je toch zelf doen? Zo ongelofelijk veel werk is dat toch niet?

Nou? Als ik elke keer pb van one2xs ontvang wil ik dat niet zelf naar die map doen. Het kan net zo goed automatisch gaan.

Lennard

Active member
Die PMs van one2xs verdwijnen uiteindelijk, die komen in een andere vorm terug zodat je ze makkelijker kan filteren, opslaan, terugkijken, herinneringen kan ontvangen, enzovoort.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Die PMs van one2xs verdwijnen uiteindelijk, die komen in een andere vorm terug zodat je ze makkelijker kan filteren, opslaan, terugkijken, herinneringen kan ontvangen, enzovoort.

Yes, en ook makkelijk verwijderen?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Jeps, en ook instelbaar welke soort berichten je wil dit dat allesss

Oke, wanneer is het klaar?

Lennard

Active member
Ik noem geen datums meer.
emo.gif

Misschien eind dit jaar, misschien begin volgend jaar, misschien nog later, misschien eerder.
biggrin.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
emo.gif

Misschien eind dit jaar, misschien begin volgend jaar, misschien nog later, misschien eerder.
biggrin.gif

In verhouding duurt het allemaal wel lang.

G

Guest

Guest
Jellesch (link):

Lennard (link):
emo.gif

biggrin.gif

Lennard is ook een mens eh (strikt genomen) en geen robot.. Hij heeft ook een privéleven (.......) en kan dus ook niet altijd aan One2xs werken..

En reports behandelen, tickets beantwoorden, mijn dagelijkse spam PMs beantwoorden, actief zijn op het forum, dingen regelen, en dan ook nog programmeren, die kerel heeft het al druk zat
emo.gif

Jordy

New member
Xjessex (link):

Jellesch (link):

Lennard (link):
emo.gif

biggrin.gif

Lennard is ook een mens eh (strikt genomen) en geen robot.. Hij heeft ook een privéleven (.......) en kan dus ook niet altijd aan One2xs werken..

En reports behandelen, tickets beantwoorden, mijn dagelijkse spam PMs beantwoorden, actief zijn op het forum, dingen regelen, en dan ook nog programmeren, die kerel heeft het al druk zat
emo.gif

Als het goed is hij geen robot, en hoe weet je zeker dat die een privéleven heeft?
biggrin.gif

Wiitse

New member
Dat weten we omdat anders de updates wel sneller kwamen, en dan zou zijn to-do list ook wat korter zijn.
yummie.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Wiitse (link):
Dat weten we omdat anders de updates wel sneller kwamen, en dan zou zijn to-do list ook wat korter zijn.
yummie.gif

We hebben to-do list nog nooit gezien misschien staan er maar 2 dingen op?

Alemaalte

New member
Jellesch (link):

Wiitse (link):
yummie.gif

We hebben de to-do list nog nooit gezien misschien staan er maar 2 dingen op?

We? Kan je voor jezelf spreken, hij heeft hem ooit eens gepost hoor.

G

Guest

Guest
Alemaalte (link):

Jellesch (link):

Wiitse (link):
yummie.gif

We hebben de to-do list nog nooit gezien misschien staan er maar 2 dingen op?

We? Kan je voor jezelf spreken, hij heeft hem ooit eens gepost hoor.

Inmiddels sowieso al veel meer bij gekomen
sadley.gif

En waarom leg je de nadruk op de i.p.v. we als je het over het we stukje hebt en niet over het de stukje?

Bovenaan