Sloom

Eleky

New member
Stanieboy (link):
Ja, maar mijn browser, zegt dat hij de server van one2xs niet kan vinden, dus dat zelf wel DDos zijn...

Je weet dat deze melding ook kan komen als jouw internet kuren heeft?

Stanieboy

New member
@Alemaalte, zouw kunnen, maar dat is denk veel te veel werk. Kan je beter een screen maken, van de error van de browser, dan kan je ook de url zien. Lijkt me beter...

Ewan

New member
Je kan naar een andere site gaan die niet werkt en daar de link van one2xs inplakken
emo.gif

Martijnn

New member
Ewan (link):
Je kan naar een andere site gaan die niet werkt en daar de link van one2xs inplakken
emo.gif

Je kan ook het filmpje bewerken, al is dat wat moeilijker...

Donnyxs

New member
Ja. Maar de link veranderen is veel makkelijker
emo.gif
en niet iedereen bewerkt het filmpje. Maar ik ben het wel met je eens!

Tgrm

New member
Lennard (link):
Als er rond de tijd dat je hebt geblackjackt een ddos of andere serverprobleem was dan krijg je natuurlijk je punten terug; maar we krijgen vrijwel dagelijks smoesjes met de raarste verhalen over blackjack en mensen die hun punten terugwillen; dus we kunnen helaas niet alles geloven en iedereen zijn punten teruggeven. Als er bij ons dus geen serverproblemen bekend zijn rond dat tijdstip dan kunnen we niets teruggeven omdat we het dan gewoonweg niet kunnen checken en het probleem dan niet door ons lijkt te komen...

TODO: Een *blackjack-log maken?
smile.gif

* in db laten zetten met hoeveel punten + tijdstip de blackjack start + checken waar als laatste op wordt geklikt(doorgaan of stoppen) + checken of word uitbetaald. Volgens mij is dit wel te realiseren.
biggrin.gif

Bovenaan