SLOTJE aub!

Jesse

New member
EDIT
pompom.gif
: na 1 dag doet hij het zoals ik wou ( hoe zo iets komt? geen idee kwestie van rust aan dat ding ofzoow xD ) DIT Topic is vanaf nu opgelost.

Sorry dat ik het zeg maar ik word gek van die hostings hier!
In de ene map upload hij hem zoals ik wil ( kleiner )
andere map ineens uitvergroot
confused.gif

vb
map v1:
http://www.habbospeed.one2xs.com/v1/images/linkpartners.png

andere map:
http://87.238.173.142:2222/CMD_FILE_MANAGER/images/linkpartners.png of
http://www.habbospeed.one2xs.com/images/linkpartners.png

Gewoon het zelfde bestand! als ik iets fout doe hoor ik het graag en even voor de duidelijkheid ik heb hem eerst in v1 gezet en een paar keer overnieuw geprobeert zelfs pc uitgedaan en opnieuw aangemeld op ftp!! later heb ik hem in die andere map geupload en daar deed hij het.
Ik heb achter elkaar problemen met deze hostings
sadley.gif
.

Jesse

New member
O: ja sorry ff vergeten xD zal het veranderen!

edit:
eerste is gelukt 2e kan ik niet veranderen want dan ineens kan je er niet bij komen
confused.gif

Jesse

New member
wat is nou weer het verschil daartussen * voelt zich steeds dommer *
ff googlen dan maar weer
confused.gif

Ruben

New member
Gast, voordat je gaat huilen dat de hosting verkeerd is moet je zelf wat proberen op te lossen. Sorry hoor, maar de hosting is echt gewoon prima, je moet er wel mee om weten te gaan.

Robbert

New member
Makke:
Mn oom weet zelfs hoe/wat FTP werkt/is
emo.gif

dat betekend niet dat een 11 jarig jongetje die habbo speelt weet wat het is hoor
hypocrite.gif

maar waarom gaan zeuren dat iets niet goed is terwijl je zelf niet eens weet hoe alles werkt. oordeel dan ook niet over iets waar je geen verstand van hebt.

als je hier op een one2xs, een reclame loze server, al problemen hebt dat dingen niet werken, dan heb je dat al helemaal op een gratis server waar reclame op staat, veel functies niet werken (vaak GEEN MySQL of GEEN php)

Merlin

New member
@ Robbert, inderdaad, ten eerste zijn er tickets voor dit soort problemen en ten tweede hoef je niet gelijk de hosting de schuld van jouw falen te geven, toch?
yummie.gif

Jesse

New member
paashaas.gif
nee lennard commentaar is welkom
yummie.gif
.
eigenlijk hebben jullie idd wel gelijk zal kijken of het me lukt en dat ik zelf eerst moet kijken dat slaat wel nergens op want dat doe ik alleen maar.
en habbospeed ik eigelijk ook niet meer hoor
en ik ben 12 * aheum *
xd.png

Jesse

New member
idd vind ik soms ook wel maar ja.

mijn rot msn doet het niet >
sadley.gif
er kwam de net zon melding van mc afee ( anti virus programma ) over msn en ik was nogal bezig en klikten perongeluk op oke en nou kan ik niet op msn
sadley.gif
wou instellingen wijzigen maar lukt niet echt moet ik 2 uur w8 tot me pa thuis is
sadley.gif
want me broer weet ook niet hoe.

Joeri

Active member
Ja dat valt me ook op op flyvlmava
Ik vind op 2 computers ( pc en laptop) het snel en op 1 pc erg sloom de pc is tegelijk met andere gekocht en hebben allebei vista net als laptop?

Bovenaan