Slotje suggestie

Krm

Lid
Beste One2xs,ers,

ik had een tijdje terug de slotje aanvraag bij suggesties geopend en die optie was erbij gekomen en nu lijjkt dit me ook handig dat je dan als je slotje aanvraagt dat je een volledige redenmoet invullen n dan verzenden en dat de admins een knopje hebben dat ze op slotje drukken dat en dat dan de one2xs bot een reactie in het topic plaatst wrr mde topic gesloten is.

REDEN: ik zie veel topic die geslote zijn maar er staan geen redens bij

Groeten,Kerem Çakir

Rogier

Lid
voor nieuwsgierige mensen
smile.gif

Krm

Lid
wand heb daar wel hekel aan zit je die hele topic te lezen opeens een slotje en je wet niet eens voor wat?
yummie.gif

Krm

Lid
krijg je een knopje anoniem en dan reageert de bot dat hij is gesloten om anonieme redenen

Jurgen

Lid
Kerem:
krijg je een knopje anoniem en dan reageert de bot dat hij is gesloten om anonieme redenen

Dat is een goed idee.
smile.gif

Want stel je voor, er is iets privé gebeurd, hoeft niet heel internet het te weten.

Marjolein

Miss Marjolein
9 van de 10 keer kan je toch zelf wel bedenken waarom een topic gesloten is?
en als er een bijzondere reden is dan wordt dit meestal wel gemeld door diegene die m gesloten heeft. Ik vind het een beetje onnodig, maar goed als de meeste het wel leuk vinden....
emo.gif

Marjolein:
en als er een bijzondere reden is dan wordt dit meestal wel gemeld door diegene die m gesloten heeft. Ik vind het een beetje onnodig, maar goed als de meeste het wel leuk vinden....
emo.gif

precies wat ik ook dacht. beetje onnodig lijkt me, je hoeft niet alles te weten.

N

Nick

Guest
Robbert:

Marjolein:
emo.gif

precies wat ik ook dacht. beetje onnodig lijkt me, je hoeft niet alles te weten.

Daarvoor is die anoniem knop, of je kan zeggen:
Niet van toepassing

Bovenaan