Slotjes wegnemen

Antonn

New member
Hey!

Het genie - om verwarring te voorkomen: daarmee bedoel ik mij mee - heeft weer eens een geniaal plan bedacht dat Lennard weer eens wat werk levert
swhip.gif
!

Blablabla... Jullie weten allemaal wel dat je je eigen topics - of als je staff bent van iedereen maar dat doet er niet toe - zijn eigen topics kan sluiten in de aanvragen en aanbiedingen categoriën. Nu is het mijn idee dat je je eigen topics ook terug kan openen voor als je je bedenkt. Nu hoor ik je al afkomen... "Wat als een moderator jou topic nu sluit, dan kan jij hem terug openen?". Neehoor, want Lennard maakt een functie dat je hem alleen kan openen als je hem zelf hevt gesloten.

Nu hoor ik de iets slimderderre one2xssertjes al komen van...
"Wat als je je eigen topic sluit en een moderator wou dit al doen omdat je een stout topic hebt, dan kan je hem ook weer gewoon openen?
redface.gif
".

Neen, want Lennard gaat ook een functie maken dat ze slotjes kunnen vergrendelen zodat enkel de staffs deze nog weg kunnen halen, en niet de topicstarter
swhip.gif
.

Ik hoop dat er niet nog slimmere mensjes hier zitten met kwadaardige slotomzeilende plannen.

Groeties,
Antonio

M

Marjolein

Guest
Dit was al is een keer voorgesteld, volgens mij reageerde Lennard er zo op:
"Nee, als je een topic opnieuw open wilt hebben kan je dat simpel via de report knop doen"

Antonn

New member
Nicknl (link):
Dit was al is een keer voorgesteld, volgens mij reageerde Lennard er zo op:
"Nee, als je een topic opnieuw open wilt hebben kan je dat simpel via de report knop doen"

Maar dit is sneller en efficienter.
sadley.gif

Lennard

Active member
Maar beste Anton: of mijn geheugen is onwijs slecht, of het is echt nog maar 2 keer voorgekomen dat iemand dit wilde.
biggrin.gif

Antonn

New member
Lennard (link):
Maar beste Anton: of mijn geheugen is onwijs slecht, of het is echt nog maar 2 keer voorgekomen dat iemand dit wilde.
biggrin.gif

Dit komt omdat ik stiekem vergeten ben om te kijken of het niet eerder ingezonden was
emo.gif

Lennard

Active member
Vriendje (link):

Lennard (link):
biggrin.gif

Dit komt omdat ik stiekem vergeten ben om te kijken of het niet eerder ingezonden was
emo.gif

Dat bedoelde ik niet
sadley.gif
ik bedoelde dat ik maar 2x kan herinneren dat iemand zn topic per ongeluk had dicht gegooid, dus om nou een heel systeem ervoor te maken dan..
emo.gif

Antonn

New member
Niet alleen per ongeluk, maar zo kan je je topic freezen zegmaar. Als je bv verkoop doet. Voorraaf is op en gaat op slot. Dan moet je 3 dagen later als je opeens nog eens langs winkel kwam en nieuwe vooraad had geen nieuw topic maken of wachten totdat die open was zodat je de volgende keer dat je inlogt pas reacties kan zien enz.

Antonn

New member
Kingunit (link):
Maar dan kun je het toch gewoon reporten? Meestal is die binnen 15 minuten weer open.
smile.gif

Systeem doet in minder als 15 seconden
santabaard.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Zoals Lennard al zegt, het is tot nu toe maar ongeveer 2x per jaar voorgekomen dat iemand zijn topic weer open wilde gooien die gesloten was. Om hier nu een heel systeem voor te maken terwijl er veel belangrijkere dingen zijn die gemaakt kunnen worden is nogal onnodig.

Bovenaan