Leuk idee
Timvz New member 14 jul 2009 #42 Mijn status is Chill Mischien leuk als dit ook in het one2xs menu komt en dat lennard en ruben dit script in de one2xs layout kunnen bouwen?
Mijn status is Chill Mischien leuk als dit ook in het one2xs menu komt en dat lennard en ruben dit script in de one2xs layout kunnen bouwen?
Timvz New member 14 jul 2009 #44 Wrm naja je houd ons tog niet tegen we zetten onze statussen er tog wel in sorry ruben
Timvz New member 14 jul 2009 #45 1 ding als je met je muis over je status heen gaat staat er: plaatje. Mischien kan je dat verranderen in: Status. ?
1 ding als je met je muis over je status heen gaat staat er: plaatje. Mischien kan je dat verranderen in: Status. ?
Luukvdo New member 14 jul 2009 #46 Timievz: 1 ding als je met je muis over je status heen gaat staat er: plaatje. Mischien kan je dat verranderen in: Status. ? Daar kan Rik niks aan veranderen. Dat zit ingebouwd in de o2x UBB-parser
Timievz: 1 ding als je met je muis over je status heen gaat staat er: plaatje. Mischien kan je dat verranderen in: Status. ? Daar kan Rik niks aan veranderen. Dat zit ingebouwd in de o2x UBB-parser
Rik Eindbaas Forumleiding 16 jul 2009 #49 Jponsen en luuk hebben beiden het script gekocht.Ik laat het zo, maak eventueel wel een inputvakje dat je zelf iets kan invoeren =]
Jponsen en luuk hebben beiden het script gekocht.Ik laat het zo, maak eventueel wel een inputvakje dat je zelf iets kan invoeren =]