Kun je dan niet beter checken met file_get_contents en dan kijken of die pagina bereikbaar is?
Milan New member 11 mrt 2010 #21 Kun je dan niet beter checken met file_get_contents en dan kijken of die pagina bereikbaar is?
Paull New member 12 mrt 2010 #22 kortom gh*d naaid, ik heb zo,n gevoel dat zij er wat mee te maken heeft maar ik trek geen oordeel.
Luukvdo New member 12 mrt 2010 #23 Paull: kortom gh*d naaid, ik heb zo,n gevoel dat zij er wat mee te maken heeft maar ik trek geen oordeel. Hoezo dat nou weer?
Paull: kortom gh*d naaid, ik heb zo,n gevoel dat zij er wat mee te maken heeft maar ik trek geen oordeel. Hoezo dat nou weer?
Sjoerd Active member 12 mrt 2010 #24 Luukvdo: Paull: kortom gh*d naaid, ik heb zo,n gevoel dat zij er wat mee te maken heeft maar ik trek geen oordeel. Hoezo dat nou weer? idk, hij zit op alle topics een beetje een vaag antwoord te lullenantwoorden heb ik zo het idee
Luukvdo: Paull: kortom gh*d naaid, ik heb zo,n gevoel dat zij er wat mee te maken heeft maar ik trek geen oordeel. Hoezo dat nou weer? idk, hij zit op alle topics een beetje een vaag antwoord te lullenantwoorden heb ik zo het idee