strengere controle posts

Cruwdy

New member
heeey allemaal,

Een van de dingen waar ik me echt aan erger zijn posts als: "Ik niet" of "ik kan het niet"
In het bugs of suggesties forum kan ik dit nog wel een beetje begrijpen, daar kunnen mensen aangeven dat ze iets een goed idee vinden of juist niet. Of dat de website het bij hun bijv. wel doet, maar daar hoeft dat ook niet 15 keer te gebeuren.

Maar in de rest van de fora is het erg vervelend.
Als je niks belangrijks / iets toevoegend te zeggen hebt, doe het dan ook niet!

Ook zijn er mensen die wat aan bieden, of wat zoeken en het dan nodig vinden om na een uurtje te vragen "niemand"? Als er niemand reageert heeft er dus ook niemand intresse, het heeft dan geen zin om het nog een keer te vragen.

Zouden jullie hier wat aan kunnen doen?
Bijvoorbeeld door zulke nutteloze posts gewoon te bestraffen met tolerantie punten?

Mvg,
Cruwdy

Kjeld

New member
Hier erger ik me inderdaad ook mateloos aan, maar het is een immens karwei om al deze posts te verwijderen, en de desbetreffende persoon te bestraffen.

Kjeld

New member
Ja, dat is dan wel weer waar. Het zijn trouwens ook vaak dezelfde die dit doen, dus dat scheelt dan ook weer een hele hoop werk.

Sebas

Active member
Helemaal mee eens! en kjeld klopt helemaal wat je hier boven zegt.

Maar lennard en ruben kunnen het allemaal aan dus komt allemaal wel goed
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
dan klik je toch op het uitroeptekentje zodat Ruben of Lennard weten dat er zulke posts geplaatst worden, ik kan me voorstellen dat ze niet alles kunnen nalezen
smile.gif

Sebas

Active member
Marjolein:
dan klik je toch op het uitroeptekentje zodat Ruben of Lennard weten dat er zulke posts geplaatst worden, ik kan me voorstellen dat ze niet alles kunnen nalezen
smile.gif

Ik zal even voor me zelf spreken: Als ik een bericht tegen kom dat buiten topic omgaat dan klik ik altijd op dat ene tekentje
wink.gif

Lennard

Active member
Ik erger me ook aan iedereen die "Slotje!!" schreeuwt in topics die niet van hem / haar zijn of in topics die niet in aangeboden of gezocht staan.

Ik wacht t nog even af; als het niet veranderd zullen we er wel een regel voor maken denk..

Bovenaan