[Suggestie] Webwereld Offtopic

Omdat ik vaak scripts show en dan krijg ik vaak opbouwende kritiek. Ik doe dit altijd in offtopic topic maar sommigen vinden dit irritant. Dus nu dachten ik en jvdw aan een webwereld offtopic. Ik had dan een ticket gemaakt en daar zei Lennard dat hij de reactie van jullie wou weten.
Dus wat vinden jullie van deze suggestie? Stem in poll aub

Oke, als jij wilt dat ik in het offtopic blijf om reacties vragen over scripts en dat ik daar opbouwende kritiek krijgt
smile.gif

M

Marjolein

Guest
Ik snap het niet, je kan ook gewoon in webwereld je script dumpen en vragen of mensen verbeterpunten hebben.

Opgelost c:

Sanderc (link):
Maar er moet toch een oplossing komen...

JIJ maakt het probleem. Maak gewoon een topic aan in webwereld en doe niet zo moeilijk.

G

Guest

Guest
Dat is juist het doel van Webwereld dacht ik?
Mensen helpen & hulp vragen en je website showen en om kritiek vragen, meningen delen, en scripts delen / tonen...

M

Marjolein

Guest
Ik verwees ook naar me vorige post, Rik
emo.gif

Come on en doe niet zo flauw.
Je mag je mening geven, en ik mag dus zeggen dat ik SanderC een spammer vind, en dit weer een onnodig topic vind.

Antonn

Lid
Nicknl (link):
Als je nou is de beschrijving leest van Webwereld staat daar alles wat Jesse zegt.

Maar eigenlijk heeft hij wel een punt: Je kan moeilijk voor een klein vraagje wat voor pro scripters echt makkelijk is een topic gaan aanmaken, want dan gaan ze je ook afkraken?
confused.gif

M

Marjolein

Guest
Wat noem je afkraken?
Je kan voor alles een topic maken, en krijg je opbouwende kritiek.
Als je wordt afgekraakt kan je reporten :3

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Nicknl (link):
Als je nou is de beschrijving leest van Webwereld staat daar alles wat Jesse zegt.

Maar eigenlijk heeft hij wel een punt: Je kan moeilijk voor een klein vraagje wat voor pro scripters echt makkelijk is een topic gaan aanmaken, want dan gaan ze je ook afkraken?
confused.gif

Er zitten hier geen pro scripters ;-)

En dan moeten de betere scripters maar niet zo arrogant zijn, en de scripters in leer gewoon helpen.. Of niet, maar dan gewoon ook niet zeiken..

Je kan toch ook gewoon een topic aanmaken in webwereld met een layout/script die we dan moeten beoordelen?

Xjessex (link):

Antonn (link):

Nicknl (link):
Daarom, maar zo af en toe vind ik dat Sander een beetje aandachtsgeil is, nvm onnodige topics aanmaken.

confused.gif

En dan moeten de betere scripters maar niet zo arrogant zijn, en de scripters in leer gewoon helpen.. Of niet, maar dan gewoon ook niet zeiken..

Awel, de betere scripters doen altijd zo van:
aah.gif
. Wat voor een nutteloos topic komt Sander nu weer af...

Ik wou btw gewoon dit showen:

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

[COLOR= #0000BB]<?php
$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
if [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]>[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is groter aan 10![/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
elseif [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]==[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is gelijk aan 10[/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
else [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]<[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is kleiner dan 10[/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
?>

Daar over een topic maken? Jullie snappen het idee gewoon niet.

Sanderc (link):
aah.gif

Bijna iedereen begon zo, gewoon doen. Leer je van!
Je moet je niet laten kleineren door mensen die (denken dat ze) beter zijn dan jou.

Maar ik moet ook zeggen: als iemand een topic aanmaakt wat letterlijk op Google te vinden is, denk ik ook echt van
aah.gif

Slotje.
Komt toch alleen bullshit van dit topic. Ik krijg alleen maar Negatieve ladingen over me heen dus slotje!

G

Guest

Guest
Sanderc (link):
Slotje.
Komt toch alleen bullshit van dit topic. Ik krijg alleen maar Negatieve ladingen over me heen dus slotje!

Dus, je bedenkt een idee.. Niet iedereen vind het een goed idee, en je vindt het alweer bullshit? En negatieve ladingen, mogen wij niet zeggen hoe wij er over denken? O jawel, daar is dit topic toch voor?
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Sanderc (link):
Slotje.
slotje lijkt me onnodig, en jij krijgt geen negatieve ladingen over je heen. Andere gebruikers vinden je suggestie niks, dat is heel wat anders.
Ik vind ook dat dit gewoon in webwereld kan, en als iemand je afkraakt dan report je het bericht, simpel
smile.gif

M

Marjolein

Guest
Sanderc (link):

Xjessex (link):

Antonn (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Nicknl (link):

confused.gif

aah.gif

Ik wou btw gewoon dit showen:

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

[COLOR= #0000BB]<?php
$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]
if [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]>[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is groter aan 10![/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
elseif [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]==[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is gelijk aan 10[/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
else [COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #0000BB]$getal[/COLOR] [COLOR= #007700]<[/COLOR] [COLOR= #0000BB]10[/COLOR][COLOR= #007700])
{[/COLOR]
echo [COLOR= #DD0000]Het getal is kleiner dan 10[/COLOR][COLOR= #007700];
}[/COLOR]
?>

Daar over een topic maken? Jullie snappen het idee gewoon niet.
En wat Nicknl zegt is gewoon er over. Reportje dus, als je me zwart wilt maken doe je dat maar in PB naar de crew
wink.gif

Hihi je weet dat je niet hoeft te melden als je reportje hebt gedaan.
En je weet dat ik mijn mening mag uiten :3
ik VIND,

Bovenaan