Suggesties: .tv en .mobi

Joeey

New member
Hoi one2xs,

Hier heb ik nog 2 ideeën voor jullie.

1: De optie dat leden .tv domeinen kunnen registreren. Voor bijv. televisie sites. Oorspronkelijk was de .tv extensie voor een klein land, maar wordt nu veel gebruikt voor televisie sites.

2: De optie dat leden .mobi domeinen kunnen registreren. Voor mobiele sites.
smile.gif

Ik hoop dat jullie erover nadenken!
biggrin.gif

Met vriendelijke groet,
Joey

Marjolein

Miss Marjolein
Als je een extensie wil die niet bij de reguliere bestellijst staat kun je dit via een ticket regelen. Je hoort dan vanzelf of het kan of niet.

Joeey

New member
Marjolein (link):
Als je een extensie wil die niet bij de reguliere bestellijst staat kun je dit via een ticket regelen. Je hoort dan vanzelf of het kan of niet.

Ja, ik wist dat niet
yummie.gif

G

Guest

Guest
Joeyl (link):

Marjolein (link):
Het staat toch echt heel duidelijk in onze faq.

Ik zal m maar even goed doorlezen
wink.gif

Moet je doen voordat je op een website komt..
Nja, als je er voor het eerst bent (
emo.gif
)

Joeey

New member
Xjessex (link):

Joeyl (link):

Marjolein (link):
Het staat toch echt heel duidelijk in onze faq.

Ik zal m maar even goed doorlezen
wink.gif

Moet je doen voordat je op een website komt..
Nja, als je er voor het eerst bent (
emo.gif
)

Doe ik altijd wel, maar die van one2xs is buitengewoon groot en mijn lange termijn geheugen houdt dat niet.
xd.png

Marjolein

Miss Marjolein
Je hoeft m niet te onthouden. Bedenk wel de volgende keer dat als je een vraag of suggestie heb om eerst even in de faq te kijken en/of in het topic met de al voorgestelde suggesties. Misschien staat het antwoord er dan al en hoef je geen onnodige topic te openen.

Joeey

New member
Marjolein (link):
Je hoeft m niet te onthouden. Bedenk wel de volgende keer dat als je een vraag of suggestie heb om eerst even in de faq te kijken en/of in het topic met de al voorgestelde suggesties. Misschien staat het antwoord er dan al en hoef je geen onnodige topic te openen.

Die optie kan ook
wink.gif

Bovenaan