Text bug

Dylan

<script>
Als je op een klikadvertentie klikt van iemand anders staat er iets van Je spaart hier voor een webhost etc. Maar moet dat niet de username zijn? Omdat je niet voor je zelf klikt?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als je ingelogd bent klik je ALTIJD voor jezelf
wink.gif

Dylan

<script>
Ik was ingelogt klikte vooriemnad anders ik kreeg geen 0,01 erbij. Als niet inlogt bent staat er ook Je
emo.gif

//edit:
ooh nu kreeg ik pas 0,01 maar je kan dus nooit voor iemand anders klikken..

Marjolein

Miss Marjolein
als je uitgelogd ben kan je wel voor iemand anders klikken tenzij je al voor jezelf geklikt heb.

Lennard

Active member
Dat is trouwens om te voorkomen dat mensen heel leuk in hun onderschrift dingen zetten als "Klik hier om 0,01 te krijgen!" waarna jij voor hun op die klik-ad klikt.

Dylan

<script>
Lennard (link):
Dat is trouwens om te voorkomen dat mensen heel leuk in hun onderschrift dingen zetten als "Klik hier om 0,01 te krijgen!" waarna jij voor hun op die klik-ad klikt.

En als je dan de naam waarvoor je klikt er bij zet?

Lennard

Active member
Dan heb je nog mensen die komen met "oh ik dacht dat je 1x per gebruiker kon klikken". Als ie zo graag voor een ander wil klikken kun je gewoon punten overmaken toch?

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Dan heb je nog mensen die komen met "oh ik dacht dat je 1x per gebruiker kon klikken". Als ie zo graag voor een ander wil klikken kun je gewoon punten overmaken toch?
Uitloggen is toch ook een optie?

Dylan

<script>
Ja en volgens mij staat er dan nog steedst "je"

Edit:

Waarom staat er je of u? Bijv: Bij inloggen staat er: Je bent succesvol ingelogt. en U heeft geen adverteertegoed. Waarom zet je gewoon niet overal "je of u" neer?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dylanh (link):
Ja en volgens mij staat er dan nog steedst "je"

Edit:

Waarom staat er je of u? Bijv: Bij inloggen staat er: Je bent succesvol ingelogt. en U heeft geen adverteertegoed. Waarom zet je gewoon niet overal "je of u" neer?

Omdat adverteerders formeel worden aangesproken (vandaar de U) en leden juist informeel ( vandaar de je ). Denk ik althans. Leden als U aanspreken schrikt sommige mensen een beetje af. En zeker kinderen, waar One2xs juist voor gemaakt is.

Bovenaan