Ticket aanmaken werkt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.






Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl
 
Ik merk zelf dat de inloggegevens bij mij in de spam-folder terecht kwamen. Ik vermoed dat veel meer klanten van one2xs hier last van hebben.
Kun je dit op een of andere manier rechtzetten? Mogelijk heb je de mails verkeerd verzonden.
 
Sjoerd (link):
Ik merk zelf dat de inloggegevens bij mij in de spam-folder terecht kwamen. Ik vermoed dat veel meer klanten van one2xs hier last van hebben.
Kun je dit op een of andere manier rechtzetten? Mogelijk heb je de mails verkeerd verzonden.


Helaas kan dat niet naderhand, zou hij de mails opnieuw moeten versturen (maar eerst uitzoeken waar het natuurlijk door kwam)..
 
TijdelijkBeheer (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?







Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl



Wanneer is de mail verzonden? Misschien kan ik dan een poging doen om in mijn spamfolder te zoeken
emo.gif
 
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl







Wanneer is de mail verzonden? Misschien kan ik dan een poging doen om in mijn spamfolder te zoeken
emo.gif




Ik heb op 10 mei een mail met inloggegevens ontvangen
 
TijdelijkBeheer (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?







Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..
 
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl







Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..



Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.
 
Stef (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..







Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.



Weet je ook het onderwerp van de mail?
Misschien dat ie dan toch ergens verstopt is
 
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Stef (link):

Luuko (link):

TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar support@danteck.nl



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..



Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.







Weet je ook het onderwerp van de mail?
Misschien dat ie dan toch ergens verstopt is



"One2xs klantpaneel logingegevens"
 
Terug
Bovenaan