Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is natuurlijk heel leuk dat er zon ticket systeem is, maar het staat niet in het menu, misschien dat dit handig is, want ik kon hem namelijk niet vinden, ik heb hem inmiddels wel gevonden.
Stel: je zoekt het ticket systeem, je bent (bijna) alle paginas af geweest, je bent al 2 weken actief aan het zoeken, en je denkt:ik heb hulp nodig met het vinden van het ticket systeem
En piefpaf je drukt op het knopje HELP! in het menu, en piefpafpoef: tot je grote verbazing vind je het ticket systeem!
eneh: misschien in linkje in het menu in het overzicht, maargoed das bijzaak.
sorry hoor, maar het woordje "help" in een menubalk lijkt me toch genoeg voor een gewoon denkend persoon. Ik wil niet beledigend overkomen maar als je na een aantal maanden gebruiker bent en regelmatig online bent en je heb nog steeds niet op dat knopje gedrukt dan ben je niet echt slim bezig...
Ja, maar in het hoofdmenu een link naar het ticket systeem lijkt me ook handig, ik heb wel is op de help knop gedrukt, maar ik wist dus niet meer dat die daar stond.
de help knop is om mensen te helpen dus dan zal daar het ticketsysteem niet staan, dan ga je bij de menu link partners kijken mischien staat hij daar tussen maar dat ook niet? mischien staat ie wel bij verdienen dat je het ticket systeem moet verdienen maar dat (nu is dat toch goed?) je verbazing, staat hij daar ook niet. home is de home dus daar zoiezo niet, info dan!! nah daar staat maar saaie geschiedenis van deze site
.
dan ga je toch maar bij help kijken. jaa daar staat hij, dan kom je er achter ja bij help staat het ticket systeem (anderenaam van ticketsysteem = helpdesk