Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je doet net of we maar 24/7 online moeten zijn om jouw problemen op te lossen?
En betreft je laatste vraag, Nee dit moet Lennard doen want wij kunnen niet zien wat jij wel of niet besteld heb, punten terug geven kan alleen Lennard. En daarbij, misschien valt het wel simpel op te lossen ipv opnieuw bestellen?
Meer geduld hebben... slotje (aangezien hier al een ticket over geopend is).
Zo lang? Je hebt dit topic 24 minuten na het openen van je ticket gemaakt.
Bij een random bedrijf krijg je maandag vanaf 09:00 pas reactie, dus ik snap echt niet waarom je dan na 24 minuten je ticket moet bumpen en een topic aan moet maken?
Bij het aanmaken van een ticket kun je bovendien zien hoelang het gemiddeld duurt voor je een reactie hebt.
Doe gewoon even relaxt, dat tickets heel vaak binnen 5 minuten beantwoord worden (ja echt) betekent niet dat we dat altijd kunnen.